• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Marco Polo

Cuball

Member
19 feb 2013
73
0
9
Ziet er wel mooi uit
263a.png


<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="">https://www.youtube.com/watch?v=bFJaOTHBKcw#t=73</woltlab-metacode>
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Ben ik ook benieuwd naar!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Cuball

Member
19 feb 2013
73
0
9
ondertussen de eerste afleveringen gezien.. Is zeker geen Game of Thrones killer, maar kan er wel door.

Veel critici nogal hard vind ik..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Cuball zei:
ondertussen de eerste afleveringen gezien.. Is zeker geen Game of Thrones killer, maar kan er wel door.

Veel critici nogal hard vind ik..
Lol, had je dat echt maar 1 seconde verwacht dan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Cuball

Member
19 feb 2013
73
0
9
Ik niet in het bijzonder, maar is toch veel zo gepromoot geweest. En daar wordt nu duidelijk op ofgerekend
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Cuball zei:
Ik niet in het bijzonder, maar is toch veel zo gepromoot geweest. En daar wordt nu duidelijk op ofgerekend
263a.png
Heb gisteren ep 1 en 2 bekeken. Zo slecht vind ik het helemaal nog niet. Je ziet duidelijk zo enkele kinpoogjes naar game of thrones hopelijk gaan ze hierin niet te ver want dat zal de reeks nekken dan. Ben benieuwd of ze naar een hoger niveau gaan kunnen gaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Gans de serie bekeken, één van de betere series, mooie decors en kostuums! Aanrader!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ruudvdh

Member
16 jul 2014
56
0
11
Heb hem dit weekend ook uitgekeken. Vind de serie best wel goed, en gelukkig maar ... geen Game of Thrones-kloon. Daar zouden ze zeker op afgerekend zijn.

De serie staat op zichzelf: knappe scènes, kostuums, locaties, en een paar erg interessante karakters (en vrouwen). Van mij krijgen ze groen licht voor een tweede reeks.
 
Laatst bewerkt door een moderator: