• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

MK Sound lanceert een nieuwe 150-serie

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
Het van oorsprong Amerikaanse en sinds 10 jaar Deense MK Sound, komt met een opvolger voor zijn voormalige referentiespeakers, de 150-lijn (sinds enkele jaren is de 300-serie hun nieuwe referentie, zonet verkozen tot HT-speakers van het jaar door AVforums).
In eerste instantie komen er 3e generatie modellen uit van hun standaardmodel de S150, hun on-wall MP150 en In-wall model en de tripole surround. Later dit jaar volgt ook een actief pro-model MPS2520P dat de MPS2510P vervangt.
Na de voorstellîng op CES in Las Vegas eerder dit jaar, had ik het genoegen de S150 mk3 en tripole 150 mk3 te kunnen beluisteren in de marge van ISE Amsterdam vorige week. "Ze klonken veelbelovend", zoals dat dan heet. Maar zoals altijd laat ik een definitief oordeel afhangen van mijn eigen testen in mijn eigen vertrouwde omgeving.
Prijzen zouden amper wijzigen en levering is gepland vanaf eind februari, begin maart.
 

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
In onze showroom hebben we nu een paar MPS2510P staan, welke weldra van eigenaar mogen wisselen. Ze een 'koopje' noemen zou oneerbiedig zijn, gezien we er nog graag €3.950 voor willen krijgen. Maar dat is alvast €2.048 minder dan de €5.998 adviesprijs. Als het schoenen waren, je vrouw zou zeggen dat het de "deal van haar leven" was. Het PAAR dus.
Meer info op de site MK Sound
 
Laatst bewerkt: