• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Movie Collectibles Topic

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Toon hier welke collectibles je hebt, wilt..

Info eromtrent..

Sites enz enz

Een groot topic dus..


Ben zelf van plan om er in mn dedicated te plaatsen..

Maar weet nog niet goed welke..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Nope gewoon 2 posters aan de muur dat is alles. Ben ook niet zo rijk dat ik een dedicated heb h
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Ik denk dat mijn dedicated zoveel kost in totaal als wa da gij staan hebt
1f609.png


Niks rijk.

Ik doe ook alles zelf..

Spaar je ook veel mee uit...

En heb toestellen tweedehands gekocht...


Ontopic: in de woonkamer zou ik het ook niet zetten, zelfs geen posters, zeker niet lol

Maar een dedicted daarentegen..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Ik heb wel het een en ander staan ja!   Het probleem van movie collectibles is het enorme aanbod... Daarom heb ik mij van bij het begin gericht op 1 bepaalde film(saga). De reden hiervoor was omdat ik het in andere gevallen vaak nogal rommelig vind overkomen, als je 2 beelden van LOTR hebt, 1 Marvel en 3 Star Wars beelden bvb. Anderzijds ben ik nogal een "completist" en heb ik dus graag alles van een bepaalde reeks.   Ook al zijn er heel veel prachtige spullen (Marvel, LOTR, etc) heb ik het dus bij 1 lijn gehouden, nl Star Wars.   Ik verzamel een beetje vanalles van Star Wars; - Meerdere boeken over het maken van de films - Art work van Ralph McQuarrie, zoals deze. Misschien begin ik, van zodra ik alle statues heb die ik wil, ook nog aan de bustes van Gentle Giant. Deze had ik voordien ook, maar die heb ik ooit verkocht wegens plaatsgebrek.   De bedoeling van dit alles is om ooit een huis te bouwen/vinden waar er voldoende ruimte is om een dedicated ruimte te maken met aan de ene zijde de ht en aan de andere zijde een soort van ontspanningsruimte met mijn flipperkast, statues en dergelijke.


De goedkeuring van mijn toekomstige vrouw heb ik in ieder geval al
263a.png
Sinds dit weekend mag ik er zelfs nog een arcade cabinet bij plaatsen (projectje dat ik graag tijdens de winter van 2013-2014 zou willen afwerken!). Ik denk niet dat ik een slechte beslissing genomen heb om met haar te trouwen, als ik zie hoe ver ik mag gaan met mijn hobby
1f606.png
  Als er interesse is, post ik wel eens wat foto's van het meeste dat ik thuis liggen heb. De flipper staat bij mijn beste vriend wegens plaatsgebrek
2639.png
    @stijn: Bezin wel eer je begint. Klinkt clich
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Bij deze ook nog de websites van de meest bekende producenten: - Sideshow (Voorzie heeeeel veel geld - ik heb hiervan ooit nog enkele Premium Formats gehad +- 50cm hoge beelden maar deze heb ik, aangezien ze heel veel plaats innamen, verkocht. Een Premium Format is toch al snel 300-350
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Nice
263a.png


Veel info thx

Facts had ik al van gehoord..

Wil er wel eens naartoe, de moeite?

Wil je mij dit herinneren, als het zover is?

Je mag gerust fotos posten, hoe meer hoe liever
263a.png


Ik wil eigenlijk vooral 2-3 tal beeldjes, rond de 40cm ofzo

Maar niet van dezelfde film...

Dacht aan batman of superman of gollem of spiderman..

Kweet het nog zo niet..


Misschien moet ik tweedehands kijken..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Kan je statues kopen op facts?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Kan je statues kopen op facts?
Ja! Het staat er vol met standen met merchandise. Of het de moeite waard is.... Als je nog nooit zo een beurs bezocht hebt, ga je niet weten waar eerst te kijken! De 2012 editie vond ik persoonlijk wat tegenvallen, maar dat kwam eerder omdat ik al zovaak gegaan ben dat er weinig nieuws voor mij was. Anderzijds zocht ik op dat moment ook weinig collectibles, waardoor de standjes mij matig konden bekoren.   Facts vindt dit jaar plaats op 19 en 20 oktober.   Tweedehands is ook een optie, maar je gaat er zelden koopjes doen aan de helft van de prijs bvb. Die dingen houden nl meestal wel goed hun waarde. Kijk dan zeker eens op Collectiblez.nl. Daar staat regelmatig wel iets te koop. Persoonlijk koop ik niet zo graag tweedehands.   Hier kan je ook nog veel foto's vinden (beelden, collectie's van leden enzo): http://www.sideshowcollectors.com/
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Amai zoveel collectibles, wist wel dat er wat op de markt was, maar dat is echt uitgebreid ... en niet bepaald goedkoop
1f62e.png
  Stijn, misschien hier wel iets te vinden tweedehands, SpiderMan beeldje daar ook gezien, vraagprijs ook 350
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Ja zal daar ook es kijken, wil vooral iets cools

En absoluut geen haast bij..

Andere dringende zaken
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Zoiets is wel ferm
 

Bijlagen

  • image.jpg
    350,4 KB · Weergaven: 45
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Freaking real!
 

Bijlagen

  • image.jpg
    37,1 KB · Weergaven: 66
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Eigenlijk wel leuk die beeldjes maar onderhand iedereen heeft dat wel natuurlijk
1f609.png
  Kijk eens naar de eerste foto van Philip's HT, die filmrollen en klapbord dat vind ik persoonlijk leuke spullen.     Ge kunt natuurlijk ook full-out gaan
1f606.png
 
article-2183250-145C5315000005DC-903_964x529.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
263a.png
Die beeldjes vind ik ook zeer leuk.. nog leuker dan een filmrol.. Ik had er ook aan gedacht hoor ,zo'n filmrol.. of de combinatie
263a.png
We zien wel. Iedereen heeft ook zo'n filmrol /klapbord/ now playing bordje... Van die beeldjes zijn ze soms limited, lijkt me dus sterk dat "iedereen" deze heeft
1f61b.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Ik snap alleen iets niet zo goed Op die sideshow pagina, als je daar bv een 1/6 figure neemt, dan kun je klikken op foto's En dan zie je meerdere versies...   Als je deze dan bestelt, hoe weet je dan welke je krijgt? Of kun je ze met dezelfde doos, allemaal maken? Komt het beeldje in 1 stuk, of moet je ze nog zelf in elkaar steken?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Ik snap alleen iets niet zo goed Op die sideshow pagina, als je daar bv een 1/6 figure neemt, dan kun je klikken op foto's En dan zie je meerdere versies...   Als je deze dan bestelt, hoe weet je dan welke je krijgt? Of kun je ze met dezelfde doos, allemaal maken? Komt het beeldje in 1 stuk, of moet je ze nog zelf in elkaar steken?
Je hebt het, denk ik, over de sixth scale figures zeker? Deze worden geleverd met verschillende accessoires (handen, armen, hoofden, wapens etc) zodat je zelf kan bepalen welke pose je het liefst hebt. Dit heb je oa bij de Hot Toys beelden.
 
Laatst bewerkt door een moderator: