• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Muziek streaming diensten

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Goh ,   Ik denk er soms toch serieus aan om te betalen voor een muziekstreaming dienst.. Wie kent ze, en gebruikt ze?   Vrouw koopt af en toe es een liedje via itunes.. en dan zit je ook heel snel aan 5 euro... Is het dan niet beter om zo'n streaming abo te nemen denk ik dan...   Ik moet nog eens rondkijken naar deezer, spotify of andere? Welke zijn de beste..   Tips en alles erond zijn welkom
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Zou nog eens goed kijken naar die Marantz receiver die ge hebt
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Waarom? Ondersteund die spotify?   Voorwaarden die ik stel is : - Moet minimum 320kb/s kwaliteit zijn - Overal toegankelijk - Combineerbaar met xbmc library - Je moet vooral heel makkelijk "albums" kunnen opslaan... Hiermee bedoel ik , niet echt opslaan op hdd ofzo, maar gewoon een paar albums kunnen vastzetten, die je dan zeeeer makkelijk terug vind in een eigen album lijst .   Vooral dat laatste gaat een probleem worden denk ik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Jou Marantz ondersteund via een firmware update idd Spotify. Ziezo dat spul kan nog meer dan gij denkt
1f61b.png
  En geen al te moeilijke vragen stellen h
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Niemand die hier zo'n dienst gebruikt?   Tbegint me meer en meer aan te trekken eigenlijk, en tis legaal !   Ik download eigenlijk haast nooit muziek, ik ontzie het me altijd... via spotify gaat dit toch veel makkelijker en geen opslag nodig
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Bovendien kun je bv al je starred dingen toevoegen aan je xbmc bibliotheek Voordeel hiervan is dat je dan via album/artiest enz mooi kan sorteren/zoeken, dus volledig interactief, wat spotify zelf niet kan zo op het eerste gezicht
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Heb een maand geprobeert met de marantz/ spotify. Werkte enorm moeilijk in de marantz voor mij. Veel te omslachtig en onoverzichtelijk. Precies da ze da er rap rap hebben ingestoken om maar te kunnen aangeven dat het erbij zit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Mmmm En met een ios/android app geprobeerd? Zou die airplay hebben?   Wat kon je zo niet?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Nee gewoon via de marantz zonder app geprobeert.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Buddah, jij geen ervaring met spotify of andere?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Ik gebruik Spotify thuis enkel op de laptop momenteel (wel zonder abonnement). Ik vind het concept geniaal maar ik het gebruik Spotify niet zo heel graag. Mijn volledige muziekcollectie beluister ik ook via Spotify maar wat mij enorm stoort is bvb dat de nummers, van mijn muziekcollectie, die ook op Spotify te vinden zijn, op een andere manier worden weergegeven (bvb cover van een andere cd, titels met hoofdletters terwijl bij mij alles in kleine letters staat enzovoort). Voor de ene misschien een klein detail, voor mij een grote ergernis aangezien ik nogal lijd aan OCD
263a.png
  Wat mij ook stoort aan Spotify is dat je, dacht 'k, enkel lijsten kan maken. Als er bijvoorbeeld soundtracks zijn die ik leuk vind, moet ik die allemaal aan een lijst "soundtracks" of favorieten ofzo toevoegen. En zo moet je dat met alles doen. Ik ben niet echt zot van al die lijsten. Ik zou liever hebben dat je een cd kan toevoegen aan je favorieten en dat hij dan gewoon in een globaal overzicht terechtkomt met mijn eigen muziekcollectie. Zoals je bvb in Windows Media Player een overzicht hebt van al je cd's dus.   De zoekfunctie staat mij ook niet echt aan. Als ik iets wil zoeken, waarvan ik weet dat het in mijn persoonlijke collectie zit, dan krijg je ook alle mogelijke resultaten op Spotify.   Ik gebruik Spotify vooral om nieuwe muziek te gebruiken en gebruik hiervoor de Sounddrop toepassing.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Alles wat je negatief zegt, staat wel op planning... Wist je dat?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Waar kunnen we die planning zien bij Spotify ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Bedankt ... enne het forum is terug.
 
Laatst bewerkt door een moderator: