• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Nest camera´s

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Ik heb zo veel zin om nest carmera´s aan te kopen, maar ik zie die bekabeling niet zitten
Alles is zo mooi weggewerkt nu in de nieuwbouw dat ik eigenlijk geen kabels op de muur wil

Andere opties?
 

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.675
207
73
Eerste vraag, waarom zou je zoiets willen hebben in huis ? Als je nu zelfstandige bent met winkel of atelier, maar in een particuliier huis .... ?

Anyway, ofwel oplossing via een PowerLine constructie ofwel iets met wireless-bridge'ke / externe Wifi-adapter met RJ45 socket en zo camera per camera koppelen.
Beide zijn redelijk houtje-touwtje oplossingen eigenlijk, als je erg stabiele Wifi in huis heb kan dat wel redelijk goed gaan.
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.515
157
66
Recentelijk een reolink argus 2 ip camera gekocht. Mooi te combineren met klassiek alarmsysteem.
Heeft een ingebouwde batterij die het makelijk 3 maanden of meer uithoud en heeft een wireless ip verbinding. De app is duidelijk en werkt heel goed, weinig delay, en geen cloud opslag.