• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Nest thermostaat.

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Heeft er hier iemand zo'n Nest thermostaat in huis?
Kan je hiermee apart je kamers verwarmen ?Bij ons is het zo dat de badkamer en slpk van oudste dochter Noord gelegen zijn en dat het daar altijd wel kouder is dan in de andere kamers van ons huis.Dus ik zou eventueel een slimme thermostaat installeren en de optie hebben om enkel die ene slpk.en badkamer te verwarmen als het nodig is zonder dat al de andere chauffages aanslaan en de boel hier serieus verhitten zonder dat het nodig is.
Kan dit met zo'n Nest thermostaat?
Bij Tado kan je dit wel maar moet je alle chauffages voorzien van een slimme radiatorknop en dan kunnen da kosten wat oplopen natuurlijk .
En ook het feit dat je een abbo nodig hebt om gebruik te maken van alle functies steekt me wat tegen...:(
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Ik wil ook nog de verwarming slim maken , maar moet hier ook nog onderzoek voor doen.
Eerst de bel denk ik
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.509
156
66
Als we daar moeten op wachten zal het nog lang duren :) je doet er langer over dan de meeste mensen een huis kopen....
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Ja omdat er gewoon nog geen goeie is, toch niet die voldoen aan mijn vereisten
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Ik heb er 1 liggen.. Gekregen wanneer ik aansluiting gedaan heb. Helaas nog niet geïnstalleerd..