• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Nieuwe berichten weergeven per onderdeel mogelijk?

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Hoe leg ik dit uit? Ik gebruik altijd de tab, nieuwe berichten om de topics te zien verschijnen waar sinds mijn laatste bezoek is in gepost. Is het ook mogelijk om zo een tab te zetten per onderdeel op het forum? Dus dat ik enkel de topics zie verschijnen die bv enkel met home theater te maken hebben? Bij het ht forum kan dit en ik vind het geweldig. Als ik hier de tab gebruik krijg ik echt alles te zien, zou gewoon graag ht gebonden onderwerpen volgen op die manier, welke chips jullie graag eten of waar de mensen zich allemaal aan storen boeit me niet echt en zorgt ervoor dat ik tegewoordig ni zo graag meer op het forum kom, ook al ziet het er leuk uit. No offence.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Hoe leg ik dit uit? Ik gebruik altijd de tab, nieuwe berichten om de topics te zien verschijnen waar sinds mijn laatste bezoek is in gepost. Is het ook mogelijk om zo een tab te zetten per onderdeel op het forum? Dus dat ik enkel de topics zie verschijnen die bv enkel met home theater te maken hebben? Bij het ht forum kan dit en ik vind het geweldig. Als ik hier de tab gebruik krijg ik echt alles te zien, zou gewoon graag ht gebonden onderwerpen volgen op die manier, welke chips jullie graag eten of waar de mensen zich allemaal aan storen boeit me niet echt en zorgt ervoor dat ik tegewoordig ni zo graag meer op het forum kom, ook al ziet het er leuk uit. No offence.
   
Geen idee, Demon?
  http://home-theater.be/index.php?app=core&module=search&do=viewNewContent&search_app=forums   Klik beneden op "filter op forum' en selecteer de forums naar wens, zodoende heb je een persoonlijke 'feed' hebt :).   Beter is er niet vrees ik
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Ik heb hetzelfde probleem... Deed dit ook constant. Werkte zeker niet perfect. Alles behalve zelfs. Maar je had toch een idee...
 
Laatst bewerkt door een moderator: