• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Nieuwe XTZ M8 Cinema reeks opkomst

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Discussie van het artikel Nieuwe XTZ M8 Cinema reeks opkomst:
<woltlab-quote>Het Zweedse luidspreker merk XTZ brengt later dit jaar een nieuwe M8 Cinema reeks uit en dat zal je horen én voelen in je home-cinema ruimte.</woltlab-quote>
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Ik zal het artikel in de week daarop aanpassen
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Dat is toch echt wel een groot verschil. Ik dacht dat die ongeveer even groot waren.
Zie ik het correct dat de M8 niet meer volledig symmetrisch is? Onderste driver lijkt wat kleiner dan de bovenste, of is dat gezichtsbedrog?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Zat net te denken, was van plan mijn setup uit te breiden naar 7.1.2 maar ga misschien mijn m6 gebruiken nu als rears en 3 M8 aanschaffen als fronts voor in de nieuwe HT.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Je zou ook de specifieke atmos speakers kunnen gebruiken? Anders ga je de S5 als atmosspeaker moeten zetten waardoor je eigenlijk het richtingsgevoel kwijt gaat spelen (want daarvoor zijn net die S5's ontworpen?)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
<woltlab-quote data-link="https://home-theater.be/topic/2194-nieuwe-xtz-m8-cinema-reeks-opkomst/?postID=46323#post46323" data-author="sandervdw"> Je zou ook de specifieke atmos speakers kunnen gebruiken? Anders ga je de S5 als atmosspeaker moeten zetten waardoor je eigenlijk het richtingsgevoel kwijt gaat spelen (want daarvoor zijn net die S5's ontworpen?) </woltlab-quote> Nee was van plan de S5 als zijspeakers te gebruiken en de M6 als rear
 
Laatst bewerkt door een moderator: