• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Norstone Stylum stabiliteit

Philip

Well-Known Member
18 nov 2014
1.053
90
80
Zijn er nog mensen die moeite hebben om de Norstone Stylum speaker stands stabiel te krijgen? Bij mij blijven ze nogal "wobbly" ongeacht hoe ik de spikes probeer af te stellen. Is het misschien een idee om de verticale buizen op te vullen met zand of dergelijke? Wat zijn jullie ervaringen?

Ter vergelijking: mijn QA2050i vloerstaanders zitten compleet verankert in het tapijt en geven geen kik. Maar die wegen natuurlijk ook heel wat meer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
ik denk dat je zelf al de oplossing aangaf , best wel niet helemaal opvullen . net genoeg om stabilteit te bekomen . rears al beter afgeregeld gekregen ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Handiger dan al dat los zand in je kamer is de zuil te vullen met zeeeeeer fijne kiezel. Mocht je in de zuil kabeldoorvoer hebben, dan vormen de kiezels alvast geen probleem, want zand loopt er uiteraard zo weer uit
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Philip

Well-Known Member
18 nov 2014
1.053
90
80
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
kleine moeite , veel resultaat
1f609.png
, als kabels lang genoeg zijn is het een kleine moeite om die ene speaker te verzetten he , mss toch eens proberen
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator: