• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Platenspeler

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Madam hier wil in huis (woonkamer) zo'n coole platenspeler...

Dat moet geen stukken van mensen kosten.
Iemand tips ? Ideetjes?
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Zelf geen ervaring mee, maar bij instapmodellen denk ik aan Pro-ject.
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Ik heb een rega P2. Ook een instapmodel zoals Pro-ject. Doet zijn ding. Wou er ook niet teveel geld aan geven. Wel checken hoe je dit wil aansluiten. Meeste receivers hebben wel een aanslu hiervoor. Maar een soundbar bv niet. Ik heb er toen een versterker moeten tussen zetten. Heb die trouwens nog altijd, maar niet meer noodzakelijk omdat alles nu op receiver is aangesloten...

Plaatjes snuisteren op 2de hands of op rommelmarkten kan wel leuk zijn...
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Bedoeling is dat die zelf een luidspreker onboard heeft. Dus niet aansluiten op een versterker ofzo
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Hmm. Weet niet of die kwalitatief goed zijn met onboard speakers...
 

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
Nee. Dat is prul. 😬
Ik heb wel een toonzaalmodel Pro-Ject Jukebox E. Heeft ingebouwde versterker. Enkel speakers aansluiten en klaar.
Kost normaal €399. Ik heb de witte uitvoering. icm 2 Dali Spektor 1 speakers te koop voor €449.
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
Ze bedoelt toch zo geen replica spul met zo een koperen hoorn gelijk vroeger of zo een model dat eruit ziet als een oude radio …denk dat ze die verkopen in de mediamarkt . ;)
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
House of marley gezien, man die is mooi
Klink ook erg goed
De wireless variant heeft BT echter zou het blijkbaar niet mogelijk zijn om met mn BT jbl bar te verbinden, das jammer
Of we moeten voor deze gaan

Maar budget gaat weer omhoog he :(
Das echt het max dat ik zou uitgeven
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
220 euro meer voor extra BT functionaliteit? Dat kan toch niet?
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Ah. Ik vgl gewoon die van je openingspost mer de laatste…
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Argh
De LP erbij

Oops; blijkbaar 2 topics
platendraaier
en
platenspeler
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Mooi! Design is in ieder geval in orde... Nu komt nog de grootste kost. Vinyl...
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Heb al kast vol vinyl platen :)
Gisteren ook coldplay op vinyl besteld voor de vrouw :p ik ga zo scoren :p
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Dat is wel een voordeel! Ik had helemaal niets... Ooit lang geleden zelfs spotgoedkoop alle platen van op de zolder eens verkocht voor 50 euro... Uiteraard al veel spijt van gehad. Maar heb nu ook al een nette collectie terug. Af en toe koop ik er eens eentje. De laatste aankopen zijn de nieuwe van Adele en Amy Winehouse live @ BBC.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Heb al kast vol vinyl platen :)
Dat is wel een voordeel! Ik had helemaal niets... Ooit lang geleden zelfs spotgoedkoop alle platen van op de zolder eens verkocht voor 50 euro... Uiteraard al veel spijt van gehad. Maar heb nu ook al een nette collectie terug. Af en toe koop ik er eens eentje. De laatste aankopen zijn de nieuwe van Adele en Amy Winehouse live @ BBC.
Ja, wel...
Mijn vrouw heeft nog alle platen van bij haar thuis vroeger, daar zitten echt leuke dingen tussen, acdc, the eagles, beatles, bruce springsteen,...
Ik had vroeger ook platen, maar geen flauw idee waar die naartoe zijn, wat erg jammer is... daar zat michael jackson, roxette, dire straits , confetti's, etc etc tussen
Ik probeer te achterhalen waar die heen zijn, en om ze terug te krijgen :)

MAAR
Het kriebelt idd nu al om vinyl te kopen.
Zo dacht ik onmiddeiljk om die LP van coldplay te nemen (had het gezien via reclame op facebook).
Maar ik heb ook echt zin om de LP van bob marley te kopen... gezien ik een bob marley set heb, kan dat moeilijk ontbreken he
Maar is weer 20 euro...
En we hebben echt al teveel gekocht...
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Het probleem van verzamelingen... Rommelmarkten kunnen heel leuk worden in de toekomst... Maar de meeste weten echt wel de prijs.

Bij BF waren er enkele leuke koopjes. Die van Amy Winehouse was bv maar 18 euro. Geen geld voor een verzamelingen met 3 LP's...

Als je Bob Marley koopt. Pas op met deze. Die heb ik gekocht en is een probleem mee. Speelt veel te stil... Heb gelukkig wel mijn geld terug gekregen...