• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Plattere kabels nodig

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Dit is de achterkant van mn tv

IrZ7BJE.jpg



Normaal moet ik m'n wii via component in nr 6 steken. Echter doordat de tv plat bij de muur hangt, gaat dit dus niet.
2639.png
Waarom in godsnaam steken ze dat allemaal langs achter maar soit. Voorlopig steek ik hem op component in 2, die aan de zijkant is , al goed en wel, MAAR die is beperkter en geen "hd" voor mn wii Bestaat maar uit 2 kabels ipv 5, met als resultaat dat het beeld er echt niet uitziet tov de normale component hd.

Bestaat er een plattere vorm?

Probleem 2 Straks komt mn sonos, en ik moet die via optische kabel verbinden Ik heb die wel, alleen, de aansluiting aan tv zit, again, achteraan En ik vermoed dat ook dit probs zal geven. Bestaat ook hier een plattere vorm?

Tijd voor een nieuwe tv, i know, maar soit, zal wachten worden, laaaaaaaaaaaaang
263a.png
Ik moet dus andere kabels hebben
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Jij bent een genie!

Die op ebay, is die prijs per stuk of voor die 6 stuks?

Of kopen via amazon.de ? http://www.amazon.de/s/ref=nb_sb_noss_2?__mk_de_DE=%C3%85M%C3%85%C5%BD%C3%95%C3%91&url=search-alias%3Daps&field-keywords=rca 90

Welke dan? Deze? http://www.amazon.de/MOGOI-%C3%BCberzogen-Rechtwinklig-Connertor-Accessorie-Schwarz-Adapter/dp/B00NBHASH4/ref=sr_1_4?ie=UTF8&qid=1411731913&sr=8-4&keywords=rca+90

Ik zou eigenlijk liefst in 1 shop bestellen anders heb ik 2x kosten

Die alienexpress is van china? Dan kan ik wel lang wachten
2639.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.910
242
73
Het was maar als voorbeeld, maar nu weet je dat het bestaat
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Ik ga nog even wachten met die adapter voor optical cable Zal zien of het niet gaat, rechtstreeks de kabel erin
 
Laatst bewerkt door een moderator: