• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

PRIJSVRAAG! Win een Blu-ray van Open Season 4

Werner

Active Member
19 feb 2013
2.053
20
41
Je kan niet zeggen dat ik mijn best niet doe... de vorige prijsvraag is nog niet afgelopen, of ik mag, ditmaal dankzij Sony, nog eens een wedstrijd organiseren met als hoofdprijs vier Blu-rays van Open Season 4: Scared Silly! Ditmaal kan ik bovendien minimum 2 prijzen voorbehouden aan de leden van dit forum!

Al wat je moet doen is naar onze pagina surfen en de wedstrijdvragen beantwoorden (ze zijn niet moeilijk!): http://dvdinfo.be/prijsvraag.php?id=131 Leden van dit forum mogen bij de vierde vraag hun loginnaam invullen, en dan gaan die in een speciale pot waaruit zeker 2 winnaars worden getrokken.

Mag ik wel vragen dat, om sportief te blijven, de antwoorden niet op deze site zouden verschijnen?

Succes!

dvdinfo.be
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Werner

Active Member
19 feb 2013
2.053
20
41
Ach ja, vergeten te posten: de winnaars zijn bekend! Goed nieuws voor twee onder u...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
Joepie, gewonnen! Hartelijk bedankt voor de Blu Ray Dvdinfo.be !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Werner

Active Member
19 feb 2013
2.053
20
41
Hij is overigens dit weekeinde gebust. Kan je laten weten of 'ie goed is aangekomen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Jaaaaaaaaa, dank u wel. Goed aangekomen Dat is snel en een aangename verrassing ! Mercikes !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
Werner zei:
Hij is overigens dit weekeinde gebust. Kan je laten weten of 'ie goed is aangekomen?
Gisteren in de bus, nogmaals bedankt!
 
Laatst bewerkt door een moderator: