• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

PRIJSVRAAG! Win een duo-dvd pack van Hotel Transylvania

Werner

Active Member
19 feb 2013
2.072
20
41
Zoals beloofd in het andere topic mogen we van Sony Pictures een wedstrijd organiseren met als hoofdprijs twee duo-dvd boxsets met de twee Hotel Transylvania-films! Om de nieuwbakken samenwerking met dit forum in de verf te zetten, zullen we voor deze wedstrijd één prijs exclusief voorbehouden aan de leden van dit forum!

Al wat je moet doen is naar onze pagina surfen en de wedstrijdvragen beantwoorden (ze zijn niet moeilijk!): http://www.dvdinfo.be/prijsvraag.php?id=129 Leden van dit forum mogen bij de vierde vraag hun loginnaam invullen, en dan gaan die in een speciale pot waaruit zeker 1 winnaar wordt getrokken.

Mag ik wel vragen dat, om sportief te blijven, de antwoorden niet op deze site zouden verschijnen?

Als dit een beetje succes heeft, dan zit er binnenkort misschien nog wel een tweede wedstrijd in de pijplijn, waarbij we ook nog iets speciaals voor de leden van dit forum zullen doen. Maar daarover later meer.

Succes!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
heb ik toch wel juist de tweede aangekocht zekers.....en den eerste heb ik ook al liggen .

soit volgende keer beter.
1f609.png
(kga wel eens kijken naar de vragen.
1f609.png
)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Toch maar ff meegedaan!
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Werner

Active Member
19 feb 2013
2.072
20
41
Niet geschoten is altijd mis!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Mooi, helaas is dvd voor mij uit de boze! Ik pas dus
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Ook meegedaan. Héél mooi initiatief Werner
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Werner

Active Member
19 feb 2013
2.072
20
41
@Skank en Xenomorph: geen neefjes die je anders blij zou kunnen maken?

Volgende keer zal ik proberen ergens een Blu-ray los te peuteren. Ik kan natuurlijk maar geven wat ik zelf krijg
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Werner zei:
@Skank en Xenomorph: geen neefjes die je anders blij zou kunnen maken?

Volgende keer zal ik proberen ergens een Blu-ray los te peuteren. Ik kan natuurlijk maar geven wat ik zelf krijg
263a.png
Dat is exact waarom ik meegedaan heb. Ga ook altijd voor de best mogelijke kwaliteit, maar als ik een prijsvraag zie dan doe ik mee maakt me niet uit of het dan Blu-ray of DVD is

Kan ik altijd iemand anders verrassen met een leuke film, zelfs al is dat op DVD.


Skank en Xenomorph zijn natuurlijk "luxe-paarden" met hun projector en groot scherm
263a.png
Maar niet iedereen heeft daar de beschikking over en moet het met minder doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
ik heb meegedaan voor men kids , hun maakt het absoluut niet uit , zelfs met vhs zijn ze nog blij, plus deze kunnen afgespeeld worden in de auto , blu ray niet
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Plus dat die animatie op dvd's er van tijd echt super mooi uitzien ook.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Werner

Active Member
19 feb 2013
2.072
20
41
Winnaars bekend! Binnenkort komt er een nieuwe wedstrijd aan!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Proficiat aan de winnaars
 
Laatst bewerkt door een moderator: