• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Problemen Subwoofer auto standby

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.516
158
66
ik heb m’n nieuwe sub middels een rca kabel aangesloten op mn receiver.

Ik heb deze nu een week in gebruik. Reeds 2 keer is de sub op actief blijven staan. Is dit normaal?

Wat zijn jullie ervaringen? Moet ik dan toch nog een extra aansluitingvoorzien op de 12v trigger?

Grtjs K.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
krikri zei:
ik heb m’n nieuwe sub middels een rca kabel aangesloten op mn receiver.

Ik heb deze nu een week in gebruik. Reeds 2 keer is de sub op actief blijven staan. Is dit normaal?

Wat zijn jullie ervaringen? Moet ik dan toch nog een extra aansluitingvoorzien op de 12v trigger?

Grtjs K.
Kan je ons hier aub de specificaties van je sub bezorgen, maakt het allemaal wat makkelijker om je van goed advies te voorzien, hé
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.516
158
66
Sorry,

De oorzaak ligt blijkbaar in een haaks koppelstuk dat ik heb gebruikt. Als ik de kabel rechtstreeks op de sub aansluit is het probleem verdwenen.

Ik blijf het wel bizar vinden...

Ps. Sub is Ma silver 12.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Inderdaad bizar
1f615.png
Zeker dat de powerknop niet in de stand "ON" ipv "auto" stond?

3.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.516
158
66
idd. Ik ben er zeker van dat ik de power mode op auto had staan.

Na het verwijdeen van het tussenstuk heb ik geen problemen meer. Het tussenstuk is van volgend type :

http://www.conrad.be/ce/nl/product/302848?WT.mc_id=google&insert=8J&gclid=CLa7t6iShMoCFYMSwwodbhoAug&tid=pla-302848&WT.srch=1

Nu ga ik alles eens laten voor wat het is en afwachten of het probleem terug opduikt. Bij de leverancier heeft men alvast nog nooit dit probleem gehad met de sub.

We zien wel..


Ps. De keuze van de sub was ook verre van evident
1f609.png
Ik had bijna de jl audio e112 gekocht. Een prachtig afgewerkte sub met een enorm vermogen. Op papier scoort die even goed als de svs sb 13, wel in een kleinere verpakking.

Maar was toch te duur... 2400 euro ....
 
Laatst bewerkt door een moderator: