• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

PROJECTOR TE KOOP : EPSON TW9300

nielvm

Active Member
19 feb 2013
1.005
14
43
Wow, wat een prijs :eek:

Maar inderdaad wat meer info zou leuk zijn: foto, locatie, gekalibreerd, uren,...
 

frankdw

Member
20 jul 2015
30
0
9
Wel, er valt weinig over te zeggen hoor. De projector is binnen geweest voor een herstelling aan de HDMI input (Er is dus een nieuwe HDMI input kaart geïnstalleerd), waardoor de gespeelde uren gereset zijn, jammer genoeg. NU, deze projector is voor in m'n woonkamer en niet voor in mn dedicated hometheater. Hij is gekocht bij cinedream die je zeker kan bevestigen dat m'n zorg en kwaliteit top is. Ik ga waarschijnlijk voor het nieuwe model gaan. Hij is dus ook gekalibreerd geweest destijds door Cinedream.
Hij staat gewoon id doos, en er is geen schrammetje op. heeft steeds veilig in een afgesloten ruimte gestaan. Hopelijk is dit voldoende info? :)
 

nielvm

Active Member
19 feb 2013
1.005
14
43
Regio is ook altijd handig.

Niet voor mij, ik heb er al eentje ;)
Ik kan enkel maar beamen dat dit voor deze prijs echt wel een no-brainer is!
 

frankdw

Member
20 jul 2015
30
0
9
Regio is ook altijd handig.

Niet voor mij, ik heb er al eentje ;)
Ik kan enkel maar beamen dat dit voor deze prijs echt wel een no-brainer is!
Ik verbaas me steeds voor hoe weinig geld ik top materiaal probeer te verkopen en dat er zo weinig reactie op komt...
 

nielvm

Active Member
19 feb 2013
1.005
14
43
Toch wel interessant om te zien dat zowat 90% van het forum in die regio lijkt te wonen.. :p
 

nielvm

Active Member
19 feb 2013
1.005
14
43
Ik verbaas me steeds voor hoe weinig geld ik top materiaal probeer te verkopen en dat er zo weinig reactie op komt...

Ok, de nieuwe 9400 komt eraan en kost "maar" €2800, maar naar mijn gevoel zal de vooruitgang niet enorm zijn. Dan vind ik 1400 voor de tw9300 persoonlijk te laag in de markt gezet.
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.910
242
73
Het blijkt om een Epson TW9200 te gaan, dit heeft Frank ontdekt toen hij de doos boven haalde, een paar minuten voordat ik aan zijn deur stond :oops:
Ah ja, iedereen kan zich wel eens vergissen.