• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

PS5

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Net bericht v coolblue

Nieuwe lading ps5 binnen en helaas maar ik ben niet bij de gelukkige met de schoen...

Chance met dreamland p:
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Wie koopt er Cyberpunk 2077? Geen next gen maar ik twijfel serieus... Meeste reviews zijn lovend en noemen het 1 vd beste games van dit jaar. Next gen komt er mss zelfs niet in 2021...
 
  • Vind ik leuk
Reactions: ToothLess

John Carlton

Well-Known Member
16 mei 2014
825
220
53
Gent
Wie koopt er Cyberpunk 2077? Geen next gen maar ik twijfel serieus... Meeste reviews zijn lovend en noemen het 1 vd beste games van dit jaar. Next gen komt er mss zelfs niet in 2021...
Ik koop het als ik mijn PS5 heb. Niet meer in 2020 dus... 😭 😭 😭
Kheb een beetje schrik dat de PS4 pro ergens tekort gaat komen en ik verwacht veel van het spel, dus ik wil er het maximum uithalen. Genoeg games om tot dan door te komen. (Hoewel ik na het lezen van de reviews toch even twijfelde)
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Wie koopt er Cyberpunk 2077? Geen next gen maar ik twijfel serieus... Meeste reviews zijn lovend en noemen het 1 vd beste games van dit jaar. Next gen komt er mss zelfs niet in 2021...

Ik moet eerst terug een 34" Ultrawide hebben (als die ooit terug in stock komen :rolleyes: ) en dan koop ik het.
 

Philip

Well-Known Member
18 nov 2014
1.053
90
80
Ik koop het als ik mijn PS5 heb. Niet meer in 2020 dus... 😭 😭 😭
Kheb een beetje schrik dat de PS4 pro ergens tekort gaat komen en ik verwacht veel van het spel, dus ik wil er het maximum uithalen. Genoeg games om tot dan door te komen. (Hoewel ik na het lezen van de reviews toch even twijfelde)
Yep same here. Genoeg games op de backlog momenteel. Nu bezig met Last of Us part II
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Wie koopt er Cyberpunk 2077? Geen next gen maar ik twijfel serieus... Meeste reviews zijn lovend en noemen het 1 vd beste games van dit jaar. Next gen komt er mss zelfs niet in 2021...

Es bekeken
Ben niet zo voor die games.
Prachtige graphics, en meer filmachtig...
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Goh. Je kan het vgl met GTA volgens mij. Speel ik wel graag...
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
PS5 of XBX zal minder een probleem zijn. Maar er zijn idd nog wat bugs. Daarom dat ik ook twijfel... Next gen is nog helemaal niets van geweten. Bij GTA is dat ook maar jaar of zelfs 2 je later gekomen.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: John Carlton

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Wie koopt er Cyberpunk 2077? Geen next gen maar ik twijfel serieus... Meeste reviews zijn lovend en noemen het 1 vd beste games van dit jaar. Next gen komt er mss zelfs niet in 2021...
Voorlopig nog niet, maar ik wil het graag spelen. Valhalla en Cyberpunk staan op m'n lijstje, maar voorlopig heb ik mijn PC op zolder gezet aan de sim rig.
Als ik mijn PC eens upgrade, zou ik er graag een ITX build van maken zodat ik hem makkelijk kan verhuizen tussen bureau en zolder. Schermen en randapperatuur heb ik allemaal dubbel, dus tis gewoon de bak die moet verhuizen, maar de huidige PC weegt een kilo of 30 en is groot, dus dat ik niet zo handig om die regelmatig te verhuizen.
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Ik wacht ook af. Teveel bugs momenteel. Review van Tweakers gelezen, fora gelezen en dat is mijn besluit. Als de meeste bugs er uit zijn zal ik het wel kopen want denk dat het volledig mijn ding gaat zijn...
 
  • Vind ik leuk
Reactions: John Carlton

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Goed. Aantal games is wel nog redelijk beperkt maar dat wist ik... Had mijn oog laten vallen op Cyberpunk maar dat is dus (nog) geen goed idee. Gezien ik al enkele jaren niet meer op een PS5 of XBX heb gespeeld had ik echter genoeg alternatieven.. Momenteel veel fun met de remaster van Tony Hawk. Good old times van jaren geleden. Hij is in ieder geval supersnel. Ik ben een beetje aan het twijfelen of ik AC Valhalla ga kopen gezien de huidige promo's en dit echt wel een next gen game is. Maar twijfel beetje of het dit wel mijn type game is.
 

Joerot

Member
21 dec 2014
22
1
6
Vallen de looks van de ps5 in het echt wat mee? Twijfel nog steeds enorm tussen ps5 en Xbox... vroeger altijd ps gehad, maar twijfel om toch ook eens Xbox te kiezen.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Hij oogt wel groot, maar ik vind hem wel mooi
Veel mooier dan xbox of de oude ps4

Nu
Ik heb andere problemen

Ik wil dat mn dochter nu de ps4 gebruikt en mn zoon de ps5
Echter ik heb maar 1 PS network account op mijn naam.
Kan ik beide consoles op hetzelfde account laten werken zodat ik geen 2x psplus moet nemen?

Mn dochter heeft ook een fortnite account, en die gebruikt ze nu op de switch, ik wil echter dat zijn op de ps4 die account gaat gebruiken met haar savegames
Kan dat?
Ik heb toch wat moeite om alles over te zetten, vreemd..

Volgens de filmpjes is die transfer data zo gepiept, echter zegt hij dat hij mn ps4 niet vindt, terwijl beide gewoon via lan bekabeld zijn, erg vreemd
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Kan mn dochter ook zijn ps4 games spelen, terwijl hij zelf die games speelt op zn ps5 of ook niet?
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Hij oogt wel groot, maar ik vind hem wel mooi
Veel mooier dan xbox of de oude ps4

Maar het valt allicht serieus op als het op je tv meubel staat? Dat is absoluut niet het geval bij mijn xbox. Je moet al zoeken om hem te vinden zelfs...

J20mn6N.jpg


Wat je PS account. Geen flauw idee... Eens googlen naar antwoorden.
 

John Carlton

Well-Known Member
16 mei 2014
825
220
53
Gent
Hij oogt wel groot, maar ik vind hem wel mooi
Veel mooier dan xbox of de oude ps4

Nu
Ik heb andere problemen

Ik wil dat mn dochter nu de ps4 gebruikt en mn zoon de ps5
Echter ik heb maar 1 PS network account op mijn naam.
Kan ik beide consoles op hetzelfde account laten werken zodat ik geen 2x psplus moet nemen?

Mn dochter heeft ook een fortnite account, en die gebruikt ze nu op de switch, ik wil echter dat zijn op de ps4 die account gaat gebruiken met haar savegames
Kan dat?
Ik heb toch wat moeite om alles over te zetten, vreemd..

Volgens de filmpjes is die transfer data zo gepiept, echter zegt hij dat hij mn ps4 niet vindt, terwijl beide gewoon via lan bekabeld zijn, erg vreemd
Goeie vraag. Het zou mij logisch lijken dat de parent-account ps+ neemt en dat alle kinderen eronder daar gebruik van kunnen maken. Maar kheb er zelf geen ervaring mee.
Pictures4theJealousOnes!
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Ik vind dat gedoe met die family totaal niet duidelijk.
Zo kan een ander profiel (kind eronder) geen gebruik maken van de psplus account hogerop...
Maw hierdoor speelt mn zoon altijd op mijn account met psplus
Nu wil ik net de fortnite account van mn dochter koppelen aan diedezelfde psplus account, krijg ik de melding dat er al een andere fortnite account gekoppeld is aan die psplus

Maw ik moet straks een nieuwe ps account aanmaken voor mn dochter? en nog eens langs kassa gaan voor psplus?
wat een gedoe