• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Regels voor commerciële accounts

Status
Niet open voor verdere reacties.

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Dit document bevat de richtlijnen die adverteerders dienen te volgen bij het plaatsen van berichten via hun (sociale) accounts op home-theater.be. Deze richtlijnen bestaan naast de algemene forum regels en zijn bedoeld om adverteerders te helpen begrijpen hoe het forum te gebruiken en het meeste uit hun account te halen.

Een commerciële account is anders dan een normale gebruikers account, dit omdat een commerciële account een ‘Dealership</strong>‘ tekst onder de avatar heeft staan. Plus eventueel een van de onderstaande kenmerken:
  • een bedrijf / product / dienst / merknaam als de gebruiker login
  • een bedrijf / product / dienst / merknaam als avatar
  • een bedrijf / product / dienst / merknaam details en of een link in het onderschrift.

<h3>Berichten plaatsen:</h3>

  1. De algemene home-theater.be regels zijn voor iedereen gelijk en eerlijk, waaronder Dealers.
  2. Wanneer een bedrijf zijn eigen forum en of onderwerp heeft, kan deze als dealer nieuwe berichten en onderwerpen aanmaken in dit forum. Ook is de account in kwestie dan vrijgesteld van regel 7.
  3. Dealers mogen geen berichten en of onderwerpen van andere Dealers rapporteren , behalve in het geval dat de forum regels en of de gedragscode niet wordt nageleefd. Het rapport moet aangeven welke regel(s) er niet nageleefd worden.
  4. Dealers mogen GEEN producten aanbieden in het shopping onderdeel.
  5. Binnen de regels, kunnen Dealers een onbeperkt, maar redelijk* aantal berichten in een forum en of een onderwerp plaatsen. Dit met eender welke inhoud, inclusief links, met de volgende beperkingen: A. Dealers kunnen alleen nieuwe discussies starten over hun bedrijf / product / dienst / merk in het daarvoor voorziene forum en of onderwerp A.1 Het dealer forum(2 onderwerpen, één voor de shopnaam, één voor acties, met bijhorend label)
    A.2 Het evenementen forum(1 onderwerp)
    Zo een onderwerpen mogen niet naar boven gehaald worden, tenzij er echte nieuwe inhoud voorzien is. B. Dealers mogen op geen enkele manier berichten plaatsen die naar hun bedrijf / product / dienst / merknaam verwijzen, met uitzondering in het Dealership forum. <strong>
  1. C. Dealers die een bericht plaatsen met een verwijzing naar hun bedrijf / product / dienst / merknaam, dienen dit ontopic te doen. D. Dealers mogen niet reageren op andere onderwerpen en of berichten van andere Dealers(het zij via een nieuw onderwerp of een bericht) met ongefundeerde negatieven, geruchten, kritiek of tegenstrijdigheden. Deze richtlijn bestaat om onenigheden en geschillen die tot een negatieve perceptie van de Dealers zou kunnen leiden te voorkomen. E. Dealers mogen hun account niet gebruiken om het bedrijf van hun vrienden of derden te promoten.

<woltlab-metacode data-name="contentbox" data-attributes="">
*Wat
is de definitie van een 'redelijke' aantal berichten? We
hebben bewust geen limiet op het aantal berichten gezet die mogen
worden geplaatst door Dealers.
We laten dit aan jullie eigen interpretatie
over, maar onthoud dat het plaatsen van veel berichten
contraproductief kan zijn en gebruikers dit kunnen aanzien
als spam of zich er gewoon aan ergeren. Het
plaatsen van teveel berichten is een slechte zaak en ons moderatie
team zal erop toezien dat Dealers
niet overdrijven, indien dit wel het geval is, krijgen ze een
waarschuwing. </woltlab-metacode>

<h3>Conversaties:</h3>


In overeenstemming met de standaard regels mogen Dealers niet
ongevraagd privé-berichten versturen naar onze leden met als doel te
verkopen. Dit wordt beschouwd als spam en kan leiden tot een
waarschuwing.

<h3>
Waarschuwingen:</h3>


Het moderatieteam zal gerapporteerde berichten bekijken en zal indien
nodig waarschuwings-punten toekennen aan de overtreder(s). Het aantal
punten is afhankelijk van de gemaakte overtreding. Indien er een
bepaald aantal punten bereikt wordt, wordt de account in kwestie al
dan niet tijdelijk of permanent verbannen.


  • Mocht
    commerciële account van een Dealer
    worden onderworpen aan een permanente ban na het breken van de
    regels, dan
    wordt deze niet ongedaan gemaakt.



  • De
    verantwoordelijke van de account mag onder geen enkele voorwaarden,
    na het breken van de regels, een nieuwe account aanmaken, hetzij
    voor persoonlijk gebruik, hetzij voor professioneel gebruik.

<h4>
Een gouden raad van het team:</h4>


We
raden aan om niet bij elke opportuniteit een link naar het product of
de website van jezelf, de adverteerder/Dealer in kwestie te linken, de
lezers zullen al snel doorkrijgen dat het je enkel te doen is om te
verkopen. In plaats daarvan raden we aan om gewoon de gebruiker in
kwestie te helpen met zijn vragen, door nuttige en hulp-volle
informatie te voorzien waardoor de gebruiker vertrouwen krijgt in
jouw bedrijf
/ product / dienst of
merknaam.
Commerciële
gebruikers hebben (normaal) een link in het onderschrift die
naar
website in kwestie linkt.

Heb je interesse in het dealer programma? Gelieve u dan hier aan te melden!

Let op: Gelieve bij aanmelding een e-mail adres opgeven waarop we U kunnen contacteren ter verificatie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.