• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Opgelost Schoonheidsfoutje bij upgrade account

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Het oude bedrag staat nog vermeld + we zijn 2018 ;)
Ik heb eerder al een donatie gedaan van <bedrag X>, ben ik nu lid van deze leuke club? Indien je al eerder een 'Home-Theater Sponsor' was, dan behoud je deze voordelen tot en met 31 december 2015. Daarna zullen deze voordelen vervallen en zul je 12.99 € moeten bijdragen om terug te kunnen genieten van deze voordelen.
 

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Die FAQ dateert eigenlijk nog uit de periode dat we van Invison Proboards naar Burning Board overschakelde, is niet echt een schoonheids foutje. In princiepe mag die die tekst ondertussen wel weg ;). Het bedrag daarintegen was wel een schoonheids foutje, het moest .00 zijn i.p.v .99.
 

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Heb nog een kleine typo gevonden in de shoutbox. "de shoutbox niet niet" :D

Screen-Shot-2018-01-11-11-05-24.png


Ook heb ik de indruk dat het aantal views niet werkt - blijven hier van de meeste nieuwe topics altijd op 1 staan.
 

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Ook heb ik de indruk dat het aantal views niet werkt - blijven hier van de meeste nieuwe topics altijd op 1 staan.

Shoutbox fixed.
Welke vieuws bedoel je? het aantal topics per forum of?
 

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Het aantal keer dat een bepaald topic werd bekeken; niet dat het een belangrijke functie is ;-). Het viel me gewoon op dat deze vaak op lage getallen blijven staan, ik bezoek vb een topic 2-3x en deze tellen dan niet op. De forum software telt het misschien ook gewoon anders.
 

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Het aantal keer dat een bepaald topic werd bekeken; niet dat het een belangrijke functie is ;-). Het viel me gewoon op dat deze vaak op lage getallen blijven staan, ik bezoek vb een topic 2-3x en deze tellen dan niet op. De forum software telt het misschien ook gewoon anders.

Ik denk ook dat dit een cache is en ook afhangt van wanneer de cronjob voor het updaten van pageviews draait :).