• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Server onderhoud op 16/09/2020

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Aanstaande woensdag zal Demon onderhoud uitvoeren op de server waar het forum op gehost wordt en enkele updates uitvoeren. Hierdoor zal het forum ook tijdelijk onbereikbaar zijn.
's ochtends rond 9h00 zullen we offline gaan en we zijn terug zodra de werken klaar zijn. Dit kan enkele uren in beslag nemen, dus geen paniek als je tijdens de lunchpauze er nog niet op kan :D
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Uren?
Geen backup? :p

Nee grapjes
Ik zeg liever dat het enkele zal duren dan een uur. Soms kan je iets schatten op 1 uur werk, maar als je tijdens de werken tegen een probleem aan loopt, kan dat makkelijk 3uur worden. Maar 't belangrijkste is dat jullie op de hoogte zijn van de tijdelijke downtime.
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Blijkbaar zijn er bij de laatste update een aantal Font Awesome iconen verloren gegaan, zie dit onderwerp waar voor o.a. Blu-ray (far fa-compact-disc), totaal aantal films (far fa-layer-group) niet meer getoond worden.
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Ik heb gisteren nog een update van de forum software gedaan en de bijhorende templates. En daar was redelijk wat veranderd zag ik, dus Ik heb een sterk vermoeden dat het daarmee te maken heeft.
Ik ga even uitzoeken hoe we dit kunnen oplossen.
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
broodro0ster broodro0ster , ooit tijd gevonden om dit op te lossen zodat de ontbrekende Font Awesome iconen terug getoond worden? Zoals bijvoorbeeld far fa-compact-disc
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Ik had toen niet direct een oplossing voor gevonden. Ging dat eens uitgebreid uitzoeken, maar dat is vergeten geraakt vrees ik.
We gaan deze week wel een patch van het forum installeren en hopelijk brengt dat ook verandering.