• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Smart locks

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Iemand smart locks thuis?
Ik zit toch sterk te kijken naar zo'n nuki 3 model...
Terwijl ik vroeger altijd dacht: no way, lijkt dit toch te keren :p
 

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.673
207
73
Nope, geen smart lock.
Voor die Nuki 3 reeks, dan zou je eigenlijk de "Pro" moeten hebben (met Wifi), anders weer zo'n "Nuki Bridge" nodig?
Tja en verder, wat zijn nu eigenlijk de use-cases ? Waarom zou je zoiets moeten hebben ? De website brengt een mooi verhaaltje.


Welkom thuis met Auto Unlock
Met de Auto Unlock-functie herkent de Nuki Smart Lock je telefoon in je zak of tas en opent automatisch de deur voor je, zodat je je handen vrij hebt.

> Ok, ja, héél soms is dat mischien wel eens leuk omdat je de handen toevallig vol hebt...
> Ahja, en mischien idd voor het slapengaan de deur in nachtslot brengen, dat gaat dan ook vanz
elf.


Openen en vergrendelen door te swipen
Ont-/vergrendel het elektronische deurslot eenvoudig door te swipen op de smartphone of gemakkelijk via de smartwatch vanaf je pols.

> Zie boven

Toegangsrechten voor je familie en vrienden
Verleen en beheer toegangsrechten voor je familie, vrienden, gasten, of de babysitter: periodiek of voor onbeperkte tijd.

> Alsof dat zoveel voorkomt dat vreemden thuis binnenkomt als jij er niet bent. Kuisvrouw mischien tot daar toe.
> Mischien meer van toepassing bij een vakantiehuis waar jij niet bent, iets dat je in de verhuur hebt staan oid als er gasten komen.



Vergrendelingslog voor volledig overzicht
Met de Nuki-app weet je altijd wie je deur heeft ont/vergrendeld en of deze veilig is afgesloten.

> Hmja...

Gebruik Nuki met de smartwatch
De Nuki-app is ook beschikbaar voor de Apple Watch, voor Android-smartwatches (Wear OS) zoals de Garmin Watch, de Galaxy Watch (Tizen OS) en de Huawei Watch (Harmony OS).

> Zie boven, "openen & vergrendelen door te swipen"



Eerlijk? Ik zou niet weten waarom ik zo'n gadget zou nodig hebben vandaar dat ik dit soort speeltjes nooit zal installeren.
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Had deze al eens voorbij zien komen, blijft grappig 😀