• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Sonos op 2ehands

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Vanmorgen zag ik op 2ehands.be een Sonos Play3 tekoop van iemand hier uit Oostende http://www.2dehands.be/audio-video-tv/audio-apparatuur/luidspreker/sonos-play-3-277352787.html Ik heb die knul een mailtje gezonden met 2 simpele vragen , -ouderdom van de play3 en de vraag of het toestel in een rookvrije ruimte heeft gestaan.

Wat later krijg ik dit als antwoord :

Goeiedag,


Het product is zeker nog beschikbaar.


Vanwege mijn verhuizing, ben ik helaas woonachtig in het noorden van Nederland namelijk in Veendam (Groningen). Ben zelf verhuisd omdat grotendeels van mijn familie hier leeft. Het product komt zelf van België, vandaar dat het product ook op de Belgische 2dehands verkoopsite te koop staat (kwa garantie).


Zit zelf helaas zonder auto, zou best voor u kunnen reizen naar Hoogeveen?


Als u een betere oplossing heeft, zie ik dat graag via de mail tegemoet.


Met vriendelijke groet, Sheldon ..... (Oostende) Frans .... 9646 DN Veendam


Goe zot! Een beetje naar het noorden van olland rijden voor een tweedehandse play3. Iemand wat tips om met die kerel z'n voeten te rammelen
1f606.png


Familienaam en adres heb ik verwijderd.<woltlab-metacode data-name="sub" data-attributes=""></woltlab-metacode><woltlab-metacode data-name="sup" data-attributes=""></woltlab-metacode>
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
onlangs ook een play 3 gekocht voor dacht ik 130 euro lol in prima staat ik zag onlangs een connect op 2de hands staan ook, da scheelde niks of ik had die ook
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Skank zei:
onlangs ook een play 3 gekocht voor dacht ik 130 euro lol in prima staat ik zag onlangs een connect op 2de hands staan ook, da scheelde niks of ik had die ook
Niks mis mee met 130€ voor een play3 in goede staat. Maar voor zo'n toestel effe naar het noorden van holland te rijden vind ik wat overdreven.
1f44e.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
kan hij hem niet opsturen dan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Skank zei:
kan hij hem niet opsturen dan?
Mo da's scam
1f644.png
Geld storten en nooit m'n play3 zien. Veel goesting om met z'n kloten te rammelen.

FF deze posten op 9lives,er zijn er daar altijd wel die goede ideeën hebben
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.675
207
73
actief sinds 14 februari 2016


Da's al een goede indicator om *ERG* sceptisch te zijn...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Vooral het feit dat hij niet antwoord op 2 simpele vragen maar een soort 'standaart' antwoord geeft zegt ook genoeg. O well ,ik het nu toch wat tijd ,kzal hem een beetje bezig houden...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Ik heb beet !!


Zelf heb ik de Sonos Play 3 net een half jaartje gebruikt.

Opsturen is eventueel mogelijk. Er komen wel verzendkosten bovenop van 13 euro via PostNL.

Mail uw naam, adres en woonplaats gegevens dan kan ik die noteren voor het opsturen. Voor volledige vertrouwen, wil ik eventueel een kopie van mijn ID-Kaart mailen.

Kunt u het bedrag vandaag nog overmaken?

Met vriendelijke groet, Sheldon van Besien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

komkommerman

New Member
27 sep 2015
6
0
4
Dit is inderdaad een scam. Er zijn al enkele pagina's volgeschreven hierover op een ander forum. Altijd dezelfde werkwijze, hij gebruikt zelfs identiteitskaarten van zijn vorige slachtoffers als bewijs
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Ik wou hem wat aan het lijntje houden maar z'n advertentie was weg deze morgen...
2639.png
 
Laatst bewerkt door een moderator: