• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Sonos topic

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Amai, en de nieuwe port is nu al veel duurder dan de oude connect.
 
Laatst bewerkt:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Ja, hier zit ik dan met 2 Connects en die nieuwe zijn veel duurder. Ik denk dat ik heel de prul ga buiten gooien en iets anders ga kopen, want ik vind dit echt niet kunnen.
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Goh. Begrijp dat Sonos oudere boxen niet meer kan ondersteunen omdat de chips het niet meer aankunnen. Maar hoe oud zijn die boxen?

Maar als djaxx djaxx zegt dat Bluesound beter is. Doen zij dat dan niet?
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Ze willen gewoon meer toestellen verkopen. Als ze echt iets willen veranderen begin dan eens met SMB1.
 

Philip

Well-Known Member
18 nov 2014
1.053
90
80
Dat terzijde, de moderne vervanging van een Sonos Connect is de nieuwe Sonos Port die 449 EUR kost... Hoe kan een device die enkel bedoeld is als streaming target met eigen speakers meer kosten dan pakweg een Sonos One SL die zelf een speaker is (meer dan 2x)?

Voorlopig hou ik mijn Sonos Connect enzo natuurlijk, werkt perfect as is, maar denk niet of ik verder in hun producten zou investeren...
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Dat terzijde, de moderne vervanging van een Sonos Connect is de nieuwe Sonos Port die 449 EUR kost... Hoe kan een device die enkel bedoeld is als streaming target met eigen speakers meer kosten dan pakweg een Sonos One SL die zelf een speaker is (meer dan 2x)?

Voorlopig hou ik mijn Sonos Connect enzo natuurlijk, werkt perfect as is, maar denk niet of ik verder in hun producten zou investeren...
Dat vraag ik mij ook al een hele tijd af...
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Philip

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
allez, dat was voordien toch ook al met de connect vs de rest, z'on prijsverschillen...
je krijgt daar een analoge input/output, coax/spdif etc... 't is voor "hifi liefhebbers" (what's in a name), dus zijn toch al bereid wat meer uit te geven veronderstellen ze misschien, dus kunnen ook wat meer uitgemolken worden ook he ;-)
 

Philip

Well-Known Member
18 nov 2014
1.053
90
80
allez, dat was voordien toch ook al met de connect vs de rest, z'on prijsverschillen...
je krijgt daar een analoge input/output, coax/spdif etc... 't is voor "hifi liefhebbers" (what's in a name), dus zijn toch al bereid wat meer uit te geven veronderstellen ze misschien, dus kunnen ook wat meer uitgemolken worden ook he ;-)

True that, was al duurder op zich (gelukkig met korting gekocht). Maar nu is de prijs nog eens extra opgeslagen :eek::p
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Nooit gedacht dat het zo ver ging komen...
But i'm abandoning sonos..

De play 3's waren al verkocht
Nu de play 1 en de play one ook...

Rest enkel nog een playbar..

Reden, te weinig smart... en de lack van chromecast die ik serieus onderschat heb !

Val je hier plots binnen, realiseer je dit dan zeker!