• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Speakerpluggen

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Zopas dus pluggen gekocht, wil ik ze aansluiten. Past dat precies niet?

Das niet compatible ofzo?

 

Bijlagen

  • image.jpg
    109,9 KB · Weergaven: 84
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Soms zit een plastiek plugje in je connector van je receiver. Dat zal je er eerst moeten uithalen voor je die plug er in brengt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Maar die plug is breder dan het gat in de rode aansluiting he. Da kan er zo niet in
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Probeer die rode/zwarte pluggen eens een beetje lost te draaien. Een banaanstekker spant sowieso. Dat was bij mij ook het geval.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Ok gevonden. Inderdaad er zat nog een dopje op. Lol. Zo zie je maar, nooit te oud om te leren lol.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Ik heb dat niet gedaan. Eerste keer dat ik zoiets zie... Zoals jij zegt heb ik gewoon de draad in elkaar gedraaid en zo in de plug gestoken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Die foto in stap 4 laat wel een zeer dun kabeltje zien, dat naar zeer grote waarschijnlijkheid niet vast te houden is door de schroeven.

Als gevolg wordt de isolatiemantel hierbij betrokken om de verbinding enigszins te waarborgen en lijkt me echt een zeer slechte manier van uitvoeren!


Beter is het om de juiste pluggen op de speakerkabels af te stellen of net andersom, bv een kabel van 2.5 of 4.0mm² in een banaanplug van 4.0mm, dus zeker geen kleinere diameter te gaan gebruiken.

Deze pluggen zijn voor de geboden prijs een prima prijs/kwaliteitsverhouding, hierbij een tevreden gebruiker
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Ik ben ook tevreden. Straks film testen en zien of het ok is. Los daarvan heb ik nog steeds dat audio bij mn tv soms stil is en soms luid. Erg vreemd.

Ofwel scheelt er iets aan mn versterker...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Ik ben ook tevreden. Straks film testen en zien of het ok is. Los daarvan heb ik nog steeds dat audio bij mn tv soms stil is en soms luid. Erg vreemd.

Ofwel scheelt er iets aan mn versterker...
Heeft je tv Dynamic Volume aan staan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Geen idee.

Maar geluid komt toch van mn digicorder?
 
Laatst bewerkt door een moderator: