• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Luidsprekers Speakersetje voor woonkamer

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
Hi guys,

Vorig jaar de Sonos playbar setup ingeruild voor een atmos LG soundbar.
Waar ik initieel kon leven met de sound van een soundbar, werkt vooral de bediening van het geheel dik op mijn systeem. (icm Logitech Harmony/shield/oled/UHd player/digibox is dat gewoon dikwijls en veel een ramp). Het is die klote LG soundbar die meer dan de helft van de tijd niet luistert naar de remote.
Enfin, lang verhaal kort: iemand een suggestie voor een speakersetje met sub dat niet onaardig klinkt. Graag zo klein mogelijk? Eventueel 5.1, maar 4.1 is ook ok. Komt aangesloten dan op een AV receiver.
Indien mogelijk, alles of op z'n minst liefst de achterkanalen en zeker de sub via wifi? Desnoods enkel sub?

Merci om mij te zeggen waar ik best eens naar uitkijkt? Zijn er degelijke (melk)sets beschikbaar (ben er niet zo van op de hoogte) - of misschien naar echte speakers uitkijken, maar dan zo klein mogelijk?

dank voor de tips!
 

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
thx - yup, weet dat het bestaat! Anders eventueel zelfs 2.1 - genre Kef LS50 icm sub... uitbreiden kan altijd he - pff, moeilijk
 

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
Als ik kon kiezen ... Arcam Solo Movie met Dali Oberon speakers. Probleem... niet draadloos, tenzij een sub met genoemde accessoire.
Als het draadloos moet:
Denon AVR met achter heos kanalen en vooraan Oberon 1.