• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

[3D/OLED/UHD TV] storingen in beeld bij snelle bewegingen op loewe bild 7

24 mrt 2016
38
0
9
hallo,
gelijk in welke stand(uit, zacht, gemiddeld, intensief) ik de beeldinstelling DMM(beeldverbeteraar voor beelden met snelle bewegingen)zet ik heb storingen in het beeld, ofwel schokkende beelden, ofwel beeldvervorming bvb. wanneer iemand snel een hek met verticale baren passeert of zo. kan iemand mij helpen ?
mvg,
frans callebaut
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Dat is gewoon eigen aan 24p content. De '"verbeteraar" probeert dat op te lossen, maar zoals je zelf merkt, gaat ook dat fout.
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.509
156
66
Heb je al eens gekeken naar je instellingen van de speler? Normalieter is het beter het beeldmateriaal ongewijzigd door te sturen naar de tv.
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.141
68
58
Beeld verbeteraars gewoon af laten staan en kijken op 50hz inplaats van die “filmisChe “ 24 Hz
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.141
68
58
Kies eens een resolutie die niet progressief(p) is maar Interlaced (i achter de resolutie )
Kan zijn dat je dat zelf in de tv kunt veranderen en anders de uitgang van uw bron aanpassen .