• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Subs extracting

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Ik heb hulp nodig.
Ik wil al mn films die op unraid staan scannen. Ik heb mkv, iso, bdmv , m2ts formaten staan..
Indien de films pgs subs hebben, wil ik ze extracten. Daarna wil ik ze converteren naar srt/ass en dan terug in de film mergen.
Wie kan me helpen pls?
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Even wat achtergrond geven

Ik zoek nl een oplossing

- Mijn zidoo X9s gebruiken icm mn widescreen is geen optie want ik kan kodi zijn video skin niet gebruiken wegens externe speler. Die skin heeft namelijk masking waardoor ik 16:9 films makkelijk kan omzetten nr 21:9 zonder aan mn lens te moeten komen
- vero 4k was de oplossing , daar kan ik die skin wel gebruik en alles goed maar helaas kan ik door kodi die niet gebruiken omdat kodi geen PGS subtiltes kan verplaatsen, zidoo wel.
Het ziet er ook niet nr uit dat kodi dit binnenkort zal doen tenzij ik de code zelf kan schrijven (ik heb daar gn verstand van)

optie is dus alle films op pgs controleren en daar srt of ass van maken

Ik sta er een beetje alleen voor en hoop op jullie kunde :)

Dit is ook de reden waarom ik bijna niet meer in de ht zit :(
 

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
Is het niet makkelijker als ge gewoon voor de films waarvoor het nodig is de subtitles gewoon ergens download?
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Dat zat ik ook te denken maar dan zit je weer met sync problemen, toch bij enkele
 

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
Bwa, als dat gewoon blurays zijn en je download de bluray subtitle ga je 9/10 geen sync problemen hebben. En dan nog is het sneller om die occasionele srt met sync problemen aan te passen dan wat ja nu wilt doen.