• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Tapatalk inlog problemen

Rexp

Member
14 feb 2014
149
12
23
Sinds een week (of 2?) kan ik het forum niet meer bekijken op Tapatalk. Ik ben kennelijk automatisch uitgelogd in de app. Zodra ik het forum open in Tapatalk, krijg ik een loginscherm en een popup met de melding 'System Message - Need not empty cmd!'

Die popup kan ik wegtappen met OK, zodat het loginscherm weer beschikbaar wordt. Als ik daarin mijn username en paswoord invul, krijg ik een nieuwe popup: 'Log In Failed - Need not empty cmd!

Nu wil ik met alle plezier een cmd geven, maar ik weet niet welke cmd?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Probeer voor Android, de tip van demon eens
1f609.png
ivm taptalk, pls try: visit "Settings" >> "Clear Cache en leeg ook eens alle andere caches op het device... sigh
1f61b.png


Voor apple zit ik ook met dezelfde foutmelding 'System Message - Need not empty cmd!' Het wissen van de cache geeft helaas niet het gewenste resultaat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Ikzelf krijg als mededeling :Verbinding met het forum mislukt,contacteer de forumbeheerders indien het probleem blijft aanhouden.

Android hier ,cache al eens gewist...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Rexp

Member
14 feb 2014
149
12
23
Ik heb zelf iOS8. Cache wissen helpt niet (sterker nog, je wordt dan uitgelogd van alle forums waar je lid van bent. Kan je weer alle passwords gaan zoeken).

Maar ik heb het inmiddels opgelost met wat logisch nadenken (en hulp van Google).

Verwijder het forum uit je Tapatalk Profile (swipe van rechts naar links, kies Unfollow). Ga naar de Search Tapatalk pagina en zoek het forum. Tap NIET op Follow, maar bijv. op het logo van het forum. Het forum opent, maar je bent niet ingelogd. Tap NIET op Follow, maar op de Menu button (die met de streepjes). Tap dan Join or Sign In, en je krijgt het loginscherm zonder die vervelende cmd melding.

(zo werkte het i.i.g. bij mij, ik heb bijv. geen Tapatalk account)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Om eerlijk te zijn ben ik geen fan van taptalk, zoals jullie merken werkt het niet meer (goed), dit heeft twee redenen:
  • Vorige week vrijdag zijn we overgeschakeld op een SSL verbinding voor een nog betere veiligheid standaard, waardoor de taptalk cache geleegd moet worden.
  • Ergens gaat iets mis bij taptalk, geen idee wat, maar het is een cache issue aan de client side, jullie app dus.
Ik heb gisteren met de windows 8.1 app getest en taptalk werkte, ik kon netjes op het forum, @Joske007 & @jvanhambelgium hebben het ook werkend gekregen.

Dus: Taptalk cache legen: Settings" >> "Clear Cache" en eventueel alle andere cache op je mobile legen. Ik weet dat taptalk handig is voor jullie, maar misschien toch overwegen om de native mobile view van het forum te gebruiken?
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
werkt hier ook niet meer
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Ik heb exact deze error als Rexp op m'n iPhone met Tapatalk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Zie @Rexp zijn optie eens heren, ik kan zelf echt niets meer doen dan jullie: Google de error en de oplossingen proberen.. Ik heb geen smartphone, kan het dus zelf allemaal niet uitproberen .
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Zojuist deze forum verwijderd in Tapatalk . Dan via search deze forum terug gevonden ,dan 'follow' nu werkt alles terug ....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
@ Rexp Bedankt voor je tip, alles werkt weer als voorheen
1f44d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Fuck tapatalk, de mobile layout van het forum is echt goed
1f606.png
Alleen de editor kan nog wat beter voor mobile, maar om te lezen is het prima!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
broodro0ster zei:
Fuck tapatalk, de mobile layout van het forum is echt goed
1f606.png
Alleen de editor kan nog wat beter voor mobile, maar om te lezen is het prima!
De editor is al een hele verbetering tov de vorige die alles behalve mobile friendly was!
 
Laatst bewerkt door een moderator: