• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

tekstopmaak loopt fout

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Als ik een reactie plaats op het forum dan ontbreekt in veel gevallen de opmaak van de tekst. Alinea's hangen gewoon aan elkaar als 1 doorlopende brok tekskt.   Als ik dan op bewerken klik en ik doe eigenlijk niets aan het berecht maar bevestig de bewerking (die er niet was), dan staat wel alles goed. Enig idee hoe dit komt?     Even bewerken: Als ik een nieuw topic start loopt het dus blijkbaar wel goed. Maar als ik een reactie op een topic plaats loopt het fout.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Vreemd totaal geen idee.

Via vaste pc internet explorer?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Kan inderdaad browser gerelateerd zijn. Zelf geen problemen met Safari en Chrome.   Dat of kopieer en plak je tekst uit een ander programma ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Ik gebruik Firefox op Windows 7 en Windows 8. Het zou de NoScript add-on kunnen zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Nog eens een poging doen. En eens kijken wat het geeft als ik de settings verander.   OK, het is dus NoScript. Als ik vergeet Home-Theater.be toestemming te geven srcipts toe te laten dan werkt het niet zo lekker. Nu heb ik toestemming gegeven.
 
Laatst bewerkt door een moderator: