• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Traagheid forum

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Hallo beste leden,   Zoals jullie al hebben gemerkt sinds de verhuis vorig jaar van een snelle server, naar de huidige hosting, dat het wat traag is op het forum en het forum zelfs niet bereikbaar is..   Nu, ik heb bij een andere host een tijdelijk demo mogen opzetten om te zien of het bij hun sneller gaat en dit lijkt wel het geval te zijn naar mijn mening, maar zou graag die van jullie hebben:   Te testen op:

http://195.238.74.39/~benny/   Let op: De eerste keer kan het trager lijken, maar de tweede keer dat je een pagina bezoekt niet meer.   Laat dus weten of het sneller is of trager, wel geen posts plaatsen die bedoeld zijn voor te houden, boel wordt zoiezo binnen 14 dagen verwijderd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Lijkt inderdaad nu sneller te gaan, maar op dit moment zijn er dan ook weinig online
1f609.png
Misschien moeten we eens een tijdstip organiseren met zoveel mogelijk bezoekers online, om te kijken wat het dan geeft?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
Kan niets posten met de apple en de shout doet ook raar.;)


Was wel heel snel.;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Kan niets posten met de apple en de shout doet ook raar.
1f609.png



Was wel heel snel.
1f609.png
  Zoiezo werken dingen niet hoor, is ook niet de bedoeling... wil gewoon weten of andere het ook sneller ervaren zodoende ik weet of het daar beter is dan dit geklooi :p.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

John Carlton

Well-Known Member
16 mei 2014
825
220
53
Gent
voor zover ik toegang krijg tot de verschillende zaken lijkt mij dit toch merkelijk sneller te gaan
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
NIeuwe host is overduidelijk sneller en zal daar binnen afzienbare tijd eens naartoe verhuizen, wordt vervolgd.
 
Laatst bewerkt door een moderator: