• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Uppleva tv-meubel in ikea

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Een update rond het alles-in-
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Uppleva, jakkes wat een lelijk ding zeg. Denken die Zweden nu echt dat ze hiervan veel stuks gaan verkopen ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Zou het zelf ook niet moeten hebben, maar ik denk dat dit wel eens serieus kan aanslaan....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

PreDaToR

Active Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
205
46
36
zo lelijk is het toch ook weer niet, niet mijn smaak maar ik kan me wle voorstellen dat er mensen zijn die dit zeer interessant vinden
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Als het even goede bouwkwaliteit is als de rest van hun meubels gaat het niet lang mee gaan!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Welke meubels gaan dan niet lang mee? Ik vind bijlange na ikea niet zo'n brol winkel als je soms hoort...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
De helft is toch kartonnen brol!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

xtian

Member
23 feb 2013
178
1
21
voor mainstream users is dit wel interessant, echte liefhebbers zullen wel passen   doorgaans vind ik de IKEA-kwaliteit wel OK, zolang je niet het allergoedkoopste model kiest
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
voor mainstream users is dit wel interessant, echte liefhebbers zullen wel passen   doorgaans vind ik de IKEA-kwaliteit wel OK, zolang je niet het allergoedkoopste model kiest
    +1
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Ik steun Buddha, heb er al veel dingen van gekocht en het meeste is toch maar dikke kartonnen brol ze. Als je dan toch meer wil uitgeven ga je toch niet meer naar ikea e! Is in mijn ogen enkel goed als tijdelijke oplossing.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Is te zien wat ge koopt he
263a.png
bv salon voor thuis zou ik daar niet kopen, salon voor bv een kot, zou ik daar wel kopen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Een salon of een bed zou ik er niet kopen. Voor mijn mediatheek heb ik kasten uit de Ikea en die vind ik toch zeer geschikt daarvoor. Voor dezelfde ruimte hebben we ook een bureau gekocht in de Ikea. Aan dat bureau merk je wel dat het meer karton dan iets anders is maar voor de keren dat ik echt die bureau gebruik is dat meer dan ok.   Al onze andere meubels komen uit een "normale" meubelzaak (meubels zijn van een Duitse fabrikant). Ik moet zeggen dat die kasten toch niet zo veel verschillen met bvb de Pax reeks uit Ikea.   Zoals bij alles moet je er gewoon de goeie dingen uithalen en de slechte dingen laten liggen.
 
Laatst bewerkt door een moderator: