• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Usenet

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Black Friday komt er aan en ik had graag een Usenet account gehaald tijdens die periode.

Iemand tips en welke te vermijden?

Ik dacht aan Tweaknews of Eweka. Ik heb een voorkeur van jaarabo boven het aankopen van blocks.
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
En wat als je een block account van 6TB voor 36euro kunt krijgen? Dat komt in de meeste gevallen goedkoper uit dan een jaarabbo, tenzij je extreem veel download.
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Hmm. Dat is idd niet het geval. Dus wel interessant. Vroeger gebruikte ik altijd blocks. Vorig jaar was er bij tweaknews een promo van €30 voor jaar. Daarom was ik mss wel te overtuigen voor jaarabbo.
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Hier kan je zo'n 6TB block account krijgen voor 36euro. Als je geen grote downloader bent, doe je daar 2 jaar mee. En er staat geen speed limit op.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Sphinkx

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Hmm. Dat is te overwegen. Maar mss best wel wachten tot bf.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Hier kan je zo'n 6TB block account krijgen voor 36euro. Als je geen grote downloader bent, doe je daar 2 jaar mee. En er staat geen speed limit op.


Sphinkx ik heb die ook op aanraden van broodrooster, heel content van !
 

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Black Friday komt er aan en ik had graag een Usenet account gehaald tijdens die periode.

Iemand tips en welke te vermijden?

Ik dacht aan Tweaknews of Eweka. Ik heb een voorkeur van jaarabo boven het aankopen van blocks.

Bekijk dit diagram eens:

Verder maakt de provider niet zoveel meer uit(zie diagram). Het belangerijkste zijn natuurlijk de index-sites... Als je een bekende, openbare gebruikt, kan je vrij zeker zijn dat populair materiaal binnen 24 uur al weg is.. Jammer genoeg zijn de goede index-sites invite only en moet je het doen met minder goede 😠
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Heb ook al gehoord dat het vet van de soep is. Dus best eerst eens free account proberen. Kijken of het de moeite is.
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Goh. Provider maakt toch ergens wel uit omwille van verschil retentie, in- of excl vpn, snelheid, aantal connecties?

Bij Bulknews is de retentie bv niet zo hoog. Bij sommige is dit bijna 4000 dagen! Bij Bulknews maar rond de 1 000. Dat je werkelijk zolang er iets op kan bewaren is natuurlijk een andere vraag...
 

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Goh. Provider maakt toch ergens wel uit omwille van verschil retentie, in- of excl vpn, snelheid, aantal connecties?

Bij Bulknews is de retentie bv niet zo hoog. Bij sommige is dit bijna 4000 dagen! Bij Bulknews maar rond de 1 000. Dat je werkelijk zolang er iets op kan bewaren is natuurlijk een andere vraag...

Retentie is leuk als je content niet offline gehaald is met DMCA requests... Dan heb je niet veel aan die retentie. Het is gewoon kwestie van juiste indexer te hebben, dan heb je veel aan retentie :)
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Helemaal correct... Ben ik mij van bewust..

Test account aangemaakt bij Bulknews. Eens checken volgende dagen..
 
Laatst bewerkt:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Met BF een 6 tb account genomen voor €15. Mss morgen nog een andere account zoeken met een langere retentie voor aan te vullen.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Skank