• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Vandaag op ibood

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.141
68
58
Tuurlijk,bijna iedere stekker in Belgie heeft beidde....zelfs de goedkope versies.;)

Natuurlijk wel een stekker nemen met aarding...niet zo een platte....

Trouwens ...heeft uwe projector wel een aarding?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
<sup>Hou ze maar!</sup>
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Voor de mensen met interesse, Ibood HUnt is weer losgebarsten!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Onkyo TX-NR414 voor net geen 200
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Yep! Heb mij een 240GB SSD aangeschaft om mijn PC wat te upgraden!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Een monster stekkerdoos..

Iemand die mijn 2 dozen wil ruilen tg 1 van deze die vandaag op ibood staat?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.910
242
73
Ik ga hem maar bestellen. Die 2 anderen gebruik ik voor mijn pc en in mijn netwerkkast (NAS, switch, Telenet, Belgacom).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Nochtans buddha waarschuwt
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Een pioneer receiver met canton speakers

Ik pas
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Netgear ReadyNas Ultra 4-bay voor 299,95
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
<blockquote data-author="StefaanD" data-cid="9430" data-time="1383048497">Netgear ReadyNas Ultra 4-bay voor 299,95
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Vorige week gekocht vOor 10 euro meer verdomme
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
9128_Zg_hi_1369727257.jpg


Stereoboomm 500 Compacte Wireless Stereo Speaker – getest door iBOOD’ers! “Om maar meteen met de deur in huis te vallen: de Stereoboomm heeft mij echt positief verrast. Toen ik hem ontving, schrok ik wel even. Ik had een vrij groot formaat luidspreker verwacht, maar in werkelijkheid is hij niet groter dan een volwassen hand met uitgestrekte vingers.” Schrijft iBOOD-er janger12 op Kieskeurig.nl. En even verder in zijn review: “Het belangrijkste van een dergelijke portable speaker is natuurlijk de geluidskwaliteit en deze heeft mij positief verrast. Natuurlijk moet je niet verwachten dat het je dure stereoinstallatie overtreft, maar het geluid is verrassend vol, zowel in het laag als in het hoog.” Ook MarcVelden heeft diezelfde beleving: “Op het eerste gezicht vraag je je misschien af hoe de geluidskwaliteit van zo’n kleine speaker zal zijn. Na het afspelen van het eerste nummer was dit voor mij al duidelijk. De geluidskwaliteit is echt zeer verrassend. Zo’n goede geluidskwaliteit verwacht je eigenlijk niet bij zo’n kleine draagbare speaker. Het maximale volume van de speaker is aardig hoog”. De Stereoboom 500 is een handzame, elegante bluetoothspeaker die je met gemak kunt meenemen om er de show mee te stelen, maar je kunt hem ook gewoon in je zak steken. De geïntegreerde lithium accu laad je op door de meegeleverde USB kabel in je PC of een reguliere USB-lader te steken waarna je ongeveer 10 uur draadloos van het verbluffend mooie geluid van de Stereoboom500 kunt genieten. Maar ook alle niet-bluetooth apparaten kun je aansluiten middels de 3,5mm aux-in. Het bedienen van de Stereoboomm 500 is met maar 4 knoppen met een duidelijke functie voor aan/uit, bluetooth en volume omhoog/FWD en volume omlaag/BWD écht een peuleschil. De behuizing van dit verbazingwekkende speakertje is van gecoat, licht en duurzaam aluminium waardoor de Stereoboomm 500 niet alleen robuust is, maar er ook érg aantrekkelijk uitziet. Maar het belangrijkste blijft natuurlijk de geluidskwaliteit. Djerooontje “wordt steeds vrolijker van dit wondertje”. Eindelijk een draadloze speaker waar zowel je hart als je hoofd het over eens zullen zijn: de Stereoboomm 500 is liefde op het eerste geluid!
  • Merk: Stereoboomm
  • Type: Stereoboomm 500
  • Kleur: Antraciet
  • Vermogen en elegantie in 1 speaker
  • Aluminium behuizing
  • Excellente prestaties
  • 10 uur non-stop muziek op een volle accu
  • 2 x ingebouwde 80 db stereo speaker
  • BASS-reflex systeem
  • Bluetooth® V3.0 + EDR voor alle A2DP Bluetooth-apparaten:
  • - IPhone + iPod touch,
  • - Muziek telefoons, tablets, laptops,
  • - Android-telefoons & tablets.
  • 3,5 mm jack aux-in voor alle niet-Bluetooth-apparaten
  • Met ingebouwde 1000 mAH 3.6V oplaadbare lithium polymeer accu
  • Lage batterij indicatie
  • LED-indicatie voor voeding, Bluetooth, status
  • Muziek bedieningsknoppen
  • Inclusief micro USB kabel en 3,5mm jack-jack kabel
  • Afmetingen: 145 x 55 x 32 mm
  • Gewicht: 209 g
  • Garantie: 2 jaar
  • De Stereoboomm 500 is getest door iBOOD’ers. Lees hun bevindingen hier: http://www.kieskeurig.nl/wireless_speaker/stereoboomm/wireless_stereo_speaker/reviews/1185178/
Das natuurlijk ook een oplossing voor buiten, echter ding is maar 14cm groot zie ik net !!!!!!!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Ik heb de curver opbergpottekes gekocht vandaag
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator: