• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Vero 4K

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Klopt ivm Sam,

Maar geloof me ook, zelfs zonder testen weet ik dat die werkt op usb
Waarom gaat het wel via die andere netwerk speler?
Als die niet zou gaan dan zou ik idd via usb proberen
Volgens mij ligt het wel degelijk aan de vero speler
 

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
Dan nog. Het ligt sowieso aan de speler. Maar als het enkel via het netwerk is dat het niet werkt zal hij naar totaal andere oorzaken moeten kijken dan wanneer zowel netwerk en usb niet werken... 'k zou die gewoon snel op een externe schijf zetten en testen. Gade uzelf ook het meest mee helpen
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Er is een upgrade van de Vero 4k. De 4k+

https://osmc.tv/2018/07/vero-4k-is-here/

Grootste verschillen zijn:

  • Gigabit Ethernet (t.o.v. 10/100mbit)
  • Snellere storage
  • Hogere kwaliteit analoge audio
  • Het blauwe front-ledje is verwijderd (sommige gebruikers vonden dit te fel en storend). Het rode ledje is wel gebleven, voor standby en recovery modus.
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Vorige week de adapter van mijn Vero 4K+ vervangen door een ifi iPower 2. Ik zag duidelijk verschil, het beeld is rustiger, scherper en meer contrast. Ik had er niets van verteld tegen mijn dochter en deze week vroeg ze of ik iets veranderd had aan het beeld, want het is feller (meer contrast). Dus blijkbaar heb ik mezelf niets wijsgemaakt en is er wel degelijk verschil.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Vorige week de adapter van mijn Vero 4K+ vervangen door een ifi iPower 2. Ik zag duidelijk verschil, het beeld is rustiger, scherper en meer contrast. Ik had er niets van verteld tegen mijn dochter en deze week vroeg ze of ik iets veranderd had aan het beeld, want het is feller (meer contrast). Dus blijkbaar heb ik mezelf niets wijsgemaakt en is er wel degelijk verschil.
Das nieuw voor me, maar als ik het zo lees, is het vooral voor verbetering audio, maar jij spreekt van verbeterd beeld... vreemd.
Nog mensen die dat kunnen beamen?
Ik vind het jammer dat die vero geen dolby vision en 4K netflix doet.
Daarom overweeg ik nog steeds een google tv device erbij (ernaast)
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.516
158
66
Probeer eens de oorspronkelijke adapter terug te steken, dan afwachten of je terug een verschil ziet.
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Ik laat het nu een paar weken zo en dan ga ik de originele adapters eens terug plaatsen.
Of het invloed heeft op het geluid heb ik niet gemerkt, maar ik speel enkel maar films en series af met de Vero, dus het is moeilijk te zeggen of de explosies of geweerschoten iets beter klinken ;)