• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Video deurbellen

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Het kriebelt het kriebelt het kriebelt
Ofwel gewoon de domme deurbel.. een motion sensor in de deurbel hangen, die je koppelt aan HA
en dan een camera voorzien die je ook koppelt aan HA
Dan zou je toch kunnen zeggen , indien de deurbel gaat , toon camera x


of
 
Laatst bewerkt:

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.509
156
66
Goeie vraag. krikri krikri , kan je Bticino communiceren met Bticino My Home?

Als dat kan, dan kan ik dat via HomeKit wel automatiseren ja. Op HA forum is er ook minstens één draad over eventuele integratie met die Bticino Class300.

daar kan ik je helaas niet bij helpen,, de app is voldoende voor mij...
 
Laatst bewerkt:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.673
207
73
Het kriebelt het kriebelt het kriebelt
Ofwel gewoon de domme deurbel.. een motion sensor in de deurbel hangen, die je koppelt aan HA
en dan een camera voorzien die je ook koppelt aan HA
Dan zou je toch kunnen zeggen , indien de deurbel gaat , toon camera x
Om dan een camera-beeld te zien van iemand met z'n rug naar de camera ? Of heb jij vlak naast de deur bovenaan ook een reguliere IPCAM hangen ?
Indien zo heb je ook die zever niet nodig aangezien een deftig video-recording programma een trigger kan lanceren indien er binnen een zone bewegingsdetectie is. Dus als er iemand voor je deur staat kan je wel een even afschieten zonder een bel te moeten indrukken.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Das exact ook de reden waarom ik dit voorlopig nog niet doe.

Dus toch een slimme deurbel dan.
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.910
242
73
Wat ik al wel gemerkt heb is dat de meest van die slimme deurbellen werken met een transfo van 16V tot 24V en een standaard transfo is 8V of 12V. Dus je moet de transfo vervangen en ook je bel, maar voorlopig heb ik nog maar 1 model gevonden dat op 24V werkt, dus veel keus heb je niet :)
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Wat ik al wel gemerkt heb is dat de meest van die slimme deurbellen werken met een transfo van 16V tot 24V en een standaard transfo is 8V of 12V. Dus je moet de transfo vervangen en ook je bel, maar voorlopig heb ik nog maar 1 model gevonden dat op 24V werkt, dus veel keus heb je niet :)
Die is?
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.141
68
58
Gewone trafo’s genoeg die op 24 V werken ....alleen het inbouwen zal wat moeilijker gaan maar dan in een kastje apart . ;)
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Een nieuwe :p

De nieuwe Woox-producten
  • R4957 Slimme video deurbel & indoor bel (wifi)
Dit is een met internet verbonden deurbel die de gebruiker via de Woox Home-app of binnenbel (deurbel) op de hoogte stelt wanneer een bezoeker bij de deur aankomt. Het wordt geactiveerd wanneer de bezoeker op de knop van de deurbel drukt. Met de slimme videodeurbel kan de huiseigenaar de Home-app gebruiken om naar de bezoeker te kijken en te praten met behulp van de ingebouwde high-definition infraroodcamera en microfoon van de deurbel.


 

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Een nieuwe :p

De nieuwe Woox-producten
  • R4957 Slimme video deurbel & indoor bel (wifi)
Dit is een met internet verbonden deurbel die de gebruiker via de Woox Home-app of binnenbel (deurbel) op de hoogte stelt wanneer een bezoeker bij de deur aankomt. Het wordt geactiveerd wanneer de bezoeker op de knop van de deurbel drukt. Met de slimme videodeurbel kan de huiseigenaar de Home-app gebruiken om naar de bezoeker te kijken en te praten met behulp van de ingebouwde high-definition infraroodcamera en microfoon van de deurbel.



Ziet er goed uit.
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Woox is Tuya he. Dus allicht ga je via Tuya kunnen werken voor HA
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Toch wreed dat er hier een paar zijn die dergelijke bel willen , en niemand die echt jumpt op een toestel...
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Mja. Daar zijn ook redenen voor hé. De wuuk wordt nu verstuurd. Dus ik wil eens afwachten wat de reviews ervan zijn.
 

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Zelf twijfel ik tussen de Eufy en Wuuk.Nu nog effe afwachten wat de reviews zijn van de Wuuk.Het is ook niet dringend,er zijn wel belangerijkere dingen in het leven dan een 'slimme deurbel'.
Maar hey, er is niks of niemand die je tegenhoudt om ene te kopen hé.:p