• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Video deurbellen

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Goh. Daar heb ik ook al aan zitten denken. Maar eerst wachten tot ik alles binnen heb dat ik besteld heb. Ik vraag mij ook af wat die nieuwe RP OS moet geven. Want daar komt er meer ondersteuning om alles te draaien vanaf een USB stick wat uiteraard wel zijn voordelen heeft ipv die SD kaart - usb stick combi van nu. Maar denk dat die nog in beta is...
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Die is nog in beta ja, en ik ga er ook niet aan prutsen nu, want mijn pi draait nu al enkele maanden enorm stabiel
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Videbel en IP-camera is geinstalleerd... Heel simpel eigenlijk :)

Er is al detectie voor dat er iemand op de bel duwt. Respons van de app is ook snel genoeg. So far so good :)
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Skank and Jake

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Enkele foto's. Dat zegt altijd meer :)

9fn0o0o.jpg


VC9HHOA.jpg


Het gat dat ik moet opvullen omwille van wat mijn vorige bel heeft achter gelaten... :mad:

7kXlfkD.jpg
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Philip

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Hangt je Eufy deurbel niet te laag? Als er iemand aan je voordeur staat zie je dan z'n gezicht ?
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Neen hoor. Hangt perfect. Zitten mooi in het midden van beeld. Bel ging er pas een uurtje en is al getest door toevallig bezoek...

Camera is mooi beginnen filmen iets voor op de bel is gedrukt. Bezoekt merkte wel direct op dat met camera was want draaide haar na aandrukken naar het straat 🙃
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Knap hoor.
Wij hebben dezelfde voordeur.
Die boom op de deur is ook mooi, wat is dat?

Het gat van de vorige bel, als je dat mooi opvoegt in dezelfde kleur ga je dat nooit meer zien! Ik had het erger verwacht.

De eufy bel: komt dit nu onmiddelijk op je google home (hub) speakers met audio en beeld?
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Ga het idd opvoegen. Maar komt ook nieuw plaatje met nummer en onze naam.
Boom is een levensboom. Gewoon gekocht bij Bol.
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Ik heb geen hub..

Goh. Komt op mijn gsm via de app van Eufy en geluid via de Eufy homebase. Mijn mini is niet afgegaan. Maar heb dit ook niet toegevoegd. Dus ergens wel logisch... Moet ik nog eens maar kijken. Maar homebase staat in dezelfde ruimte. Dus zal wat overkill zijn mss. Als ik ooit een hub heb zou het wel handig zijn.
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Hub zal nog niet voor direct zijn hé 😉

Zal mijn GH eens linken.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Skank

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Link is er. Maar krijg dan melding dat ik enkel beelden kan zien via een smart display. Wat ergens logisch is. Maar dacht wel dat het via gsm wel ging gaan. Wel eens testen of geluid ook gaat afgaan op mijn mini.
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Goh. Je hoort de deurbel in de ruimte waar je basisstation staat. Als je bv in een totaal andere ruimte bent waar je die niet kan horen snap ik dat wel. Uiteraard moet je daar dan wel een GH staan hebben. Je krijgt het sowieso op je gsm 😊
 

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.673
207
73
Goh. Je hoort de deurbel in de ruimte waar je basisstation staat. Als je bv in een totaal andere ruimte bent waar je die niet kan horen snap ik dat wel. Uiteraard moet je daar dan wel een GH staan hebben. Je krijgt het sowieso op je gsm 😊
Het is juist daarom, dan moet je bijna overal van die GH's hebben staan, alsof ik m'n hele huis wil laten afluisteren...
GSM ook al zoiets, moet je eigenlijk altijd met je smartphone in je zakken rondlopen.
Gewoon een interne "bel" nemen die voldoende luid gaat is voor ons meer als voldoende ... als ik in de HT zit kan het mij weinig boeien als iemand aan de deur hangt eigenlijk, dan wil ik zelfs niet gestoord worden...moest iemand beneden zijn doen die wel open bij het horen van onze videofoon-bel (hebben ook bakje op 1e verdiep staan, wel zonder video)
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Op de benedenverdieping is ze overal hoorbaar. Beter dan mijn vorige zelfs. Maar dat geluid komt dus van die homebase. Boven geen flauw idee. Lig ik ook niet wakker van.

Indien je gsm mee hebt komt het ook daarop. Als je bv een smartwatch hebt idem. Allemaal uitschakelbaar uiteraard.

Video is momenteel enkel via gsm omdat ik geen hub of Alexa heb met scherm. Zou trouwens ook met Apple werken maar denk dat zij iets hebben met een scherm?
 

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
2 Vraagjes:

-Is het zo dat je de Eufy hub enkel bij de installatie bedraad aan je router moet hangen en dat je hem daarna gelijk waar mag plaatsen?
- Kan je op je GSM de stand van de batterij zien van je deurbel en camera en kan je zien hoelang de batterijen ongeveer nog meegaan voordat je ze weer moet opladen?
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Ik heb de eufy heb zelfs nooit aan mijn router gehangen. Gewoon aan mijn switch.

Op je gsm zie je de stand van batterij voor bel en camera. Het is volgens blokjes. Dus staat geen tijd op. Ook lastig allicht. Want als het veel gebruikt wordt zal dat sneller gaan.. Beetje vergelijkbaar met batterij stand van je gsm.
 

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Router of switch ,gewoon dat hij bij de installatie bedraad aangesloten moet zijn en dat je hem nadien overal kan plaatsen waar je wifi bereik hebt en stroom natuurlijk.
Klopt dit?