• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Video streaming diensten

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Je begrijpt me wel..
Dat het niet op shield werkt..
of beter gezegd.. anders gaat het hier weer andersom draaien.. dat dergelijke app niet op android tv werkt
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Mijn vrouw heeft vorige week een nieuwe iPhone gekocht. Dus we hebben nu gratis 1 jaar Apple TV. Dit weekend geactiveerd. Helaas kun je de app niet installeren op ShieldTV. Zucht.. Wat is de beste manier om dat op je tv te krijgen? Ik heb wel een iPad ook...
Je kan de web versie gebruiken (tv.apple.com) in Chrome en zo casten naar uw ShieldTV.
Ik gebruik dat vaak om iets van de VRT website te casten naar mijn ShieldTV en dat werkt goed. Casten met chrome werkt wel enkel maar op PC of Mac. Niet op iPad/iPhone.

Of een Airplay receiver app installeren op uw ShieldTV, maar daar heb ik geen ervaring mee.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Je kan de web versie gebruiken (tv.apple.com) in Chrome en zo casten naar uw ShieldTV.
Ik gebruik dat vaak om iets van de VRT website te casten naar mijn ShieldTV en dat werkt goed. Casten met chrome werkt wel enkel maar op PC of Mac. Niet op iPad/iPhone.

Of een Airplay receiver app installeren op uw ShieldTV, maar daar heb ik geen ervaring mee.

Dat kan ook ja.
MAar in jouw geval broodrooster, waarom gebruik je dan niet de vrt app?
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.509
156
66
Mijn vrouw heeft vorige week een nieuwe iPhone gekocht. Dus we hebben nu gratis 1 jaar Apple TV. Dit weekend geactiveerd. Helaas kun je de app niet installeren op ShieldTV. Zucht.. Wat is de beste manier om dat op je tv te krijgen? Ik heb wel een iPad ook...

had net hetzelfde probleem.... maar heb geen oplossing gevonden...[/QUOTE]

Dat kan ook ja.
MAar in jouw geval broodrooster, waarom gebruik je dan niet de vrt app?

kan je casten met behoud van eventueel 4K beeld en atmos sound?

Dat kan ook ja.
MAar in jouw geval broodrooster, waarom gebruik je dan niet de vrt app?

je verliest aan beeld kwaliteit niet? VRT app is geen fulltime HD resolutie... een voordeel van de Telenet tv box, je kijkt niet enkel naar film in full HD maar meteen ook alle tv kanalen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Vind ik leuk
Reactions: Sphinkx

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Dat kan ook ja.
MAar in jouw geval broodrooster, waarom gebruik je dan niet de vrt app?
Wij hebben alleen iPhones. Weet niet als je dan kan casten met app? Sowieso kijk ik maar zeer zelden TV hoor. Ik probeer altijd op te pakken met de Digicorder als ik iets wil zien, want dan is de kwaliteit beter. Soms vergeet ik dat wel eens en dan bekijk het via casting.

Ik weet niet als je nog Atmos enzo heb als je een tab cast van uit Chrome, maar ik denk het eerlijk gezegd niet. Een ander alternatief is mss een HDMI adapter kopen voor de iPad en het zo afspelen.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Waarom zou je dan casten met de app?
Gewoon de vrt app op de shield zetten
 

Philip

Well-Known Member
18 nov 2014
1.053
90
65
Kortrijk
Waarom zou je dan casten met de app?
Gewoon de vrt app op de shield zetten

Helaas is de VRT (en Ketnet etc) app niet beschikbaar op Android TV. Enkel VTM Go is beschikbaar. Vind het vrij stom, want moet nu ook altijd casten om voor de kleine Bumba etc te spelen :(
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Helaas is de VRT (en Ketnet etc) app niet beschikbaar op Android TV. Enkel VTM Go is beschikbaar. Vind het vrij stom, want moet nu ook altijd casten om voor de kleine Bumba etc te spelen :(

Via kodi dan? de addon... Zo zou ik het ook doen
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Bewust voor streamz gegaan of is je Play abo gewoon omgezet 😉
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.141
68
58
Streamz lijkt gewoon play more te zijn want als ik zo kijk naar hetgeen streamz Dan is er geen verschil met play more .
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Is idd gewoon omgezet

Ik vind streamz niet interessant, echt weel te weinig content imo

Enkel het gedeelte van hbo onder streamz is interessant