• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Virusscanner

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Jaren vrij van geweest, maar vrees dat ik het nu zitten heb.
Iemand dringend tips voor een gratis virusscanner? (die ze ook kan verwijderen)
 

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Al jaren AVG hier en eigenlijk nooit problemen had.
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
Ik gewoon diegene die bij Windows zit .
Vroeger anti malware en dus ook Norton en mcfee gebruikt maar infeite doet die ook zijn werk zoalsnhet moet .
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Ik kreeg plots een popup dat mn pc besmet was, en begon te twijfele of het echt v mcfee was of niet.

AVG en avast erop gezet maar die vind niks
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
Mcfee geeft soms gewoon valse meldingen om u te overtuigen nog iets bij te kopen van hen .
Hier gaf die ook elke keer na een scan dat pc gevaar liep en dat ik dan een module moest bijnemen (die ik natuurlijk niet had genomen of upgraden naar prof versie )


Soit , er staat ”mogelijk “ bij dus wilt niet zeggen dat het is . ;)
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Ik kreeg plots een popup dat mn pc besmet was, en begon te twijfele of het echt v mcfee was of niet.

AVG en avast erop gezet maar die vind niks
Zo’n pop-ups zijn fake en willen gewoon dat je doorklikt om hun software te installeren. Wat dan uiteindelijk malware/virus is.
Op mijn Macs gebruik ik niks. Op mijn Windows pc standaard defender van Windows.

Overal ad-blockers en verder bezoek ik alleen gekende websites. Alles wat er louche uitziet klik ik weg. En af en toe ne format C op de windows pc.
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Ik gebruik bitdefender. Via iBood of bij BF eens goedkoop licenties gekocht voor paar PC's en tevreden. Voorzichtig blijf ik sowieso maar dat is misschien niet bij iedereen in het gezin het geval en dan speel je beter op zeker. Zeker als je ook een server hebt draaien met veel data op... Die is uiteraard wel linux wat minder een probleem zal zijn ivm Windows.