• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

VR, AR en MR in de thuisbioscoop

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Gisteren terug es zo'n bril op gehad van facebook :p
Oh boy
In een lift stappen, naar boven gaan en op een plankske lopen, ik moet zeggen, dat is zo realistisch man, ik kreeg echt schrik, mn dochter is eraf gelopen en naar beneden gevallen maar ik durfde niet ;p
Echt strange

Graphics waren echt nog goed!
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.910
242
73
Richie's plank experience, ik durfde de eerste keer ook niet, echt maf.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Richie's plank experience, ik durfde de eerste keer ook niet, echt maf.

Ja die !
Echt, das raar he man, ik durfde echt niet he, terwijl ik wist dat ik op de grond stond he in het echt.
Echt maf hoe je hersenen reageren.
Mijn dochter sprong wel, maar was nogal emotioneel achteraf.
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Gisteren terug es zo'n bril op gehad van facebook :p
Oh boy
In een lift stappen, naar boven gaan en op een plankske lopen, ik moet zeggen, dat is zo realistisch man, ik kreeg echt schrik, mn dochter is eraf gelopen en naar beneden gevallen maar ik durfde niet ;p
Echt strange

Graphics waren echt nog goed!
Zo'n Oculus Quest 2? Een vriend van mij heeft ook ene en die gebruik hem om te simracen. Dat zit je echt in de auto en heb je diepte zicht.
Zelf nog maar 5 minuutjes kunnen testen en de settings stonden nog niet optimaal, maar volgende maand heb ik 2 weken verlof en dan mag ik hem eens lenen.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Zo'n Oculus Quest 2? Een vriend van mij heeft ook ene en die gebruik hem om te simracen. Dat zit je echt in de auto en heb je diepte zicht.
Zelf nog maar 5 minuutjes kunnen testen en de settings stonden nog niet optimaal, maar volgende maand heb ik 2 weken verlof en dan mag ik hem eens lenen.

Jup
JA dat simracen had mn neef ook, 1 toer en je ben karrewiet zot met zo'n bril op in racen..
Althans dat zei hij, dat je er heel snel mottig van wordt
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Zou aan zoiets wellicht niet moeten beginnen wegens last van motion sickness.