• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je net gekregen?

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Wat is daar speciaal aan?
Zelf gebruik ik geen portefeuile meer, maar steek ik het nodige in mn gsm hoesje
Veel kaarten heb ik ook niet meer, gebruik daarvoor stocard app
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Wat is daar speciaal aan?
Zelf gebruik ik geen portefeuile meer, maar steek ik het nodige in mn gsm hoesje
Veel kaarten heb ik ook niet meer, gebruik daarvoor stocard app
Ik haat die GSM hoesjes met zo'n flapke. Ik heb een gewoon gsm hoesje met het scherm bloot. Stocard gebruik ik ook voor klantenkaarten.
Ik een 7-tal betaalkaarten en eID, dus die moet ik ergens kwijt. Dus zo'n slim wallet is ideaal. En ge kunt daar nog wat cash insteken ook. Veel cash geld heb ik nooit bij maar toch altijd een 25-50euro.
De kaarten die in dat metalen compartiment zitten, zijn beveiligd tegen RDIF. Dus dieven met zo'n bakje mogen langs uw broekzak gaan en er zal niks van uw kaarten gaan.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Ik haat die GSM hoesjes met zo'n flapke. Ik heb een gewoon gsm hoesje met het scherm bloot. Stocard gebruik ik ook voor klantenkaarten.
Ik een 7-tal betaalkaarten en eID, dus die moet ik ergens kwijt. Dus zo'n slim wallet is ideaal. En ge kunt daar nog wat cash insteken ook. Veel cash geld heb ik nooit bij maar toch altijd een 25-50euro.
De kaarten die in dat metalen compartiment zitten, zijn beveiligd tegen RDIF. Dus dieven met zo'n bakje mogen langs uw broekzak gaan en er zal niks van uw kaarten gaan.
Ik haat ook zo'n flapke, heb ik ook niet.
Gewoon gsm hoesje idd, en daarin achteraan bankkaart, rijbewijs en paspoort
Cash geld heb ik ook niet, of toch niet veel.
Beveiligd tegen rdif is wel handig idd
Alleen, weer iets dat je moet meenemen...
Steek je die dan bij je gsm?
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Ik heb ook zo'n slim wallet en ik vind zo'n gsm hoes met kaarten flap ook hatelijk... 2 debit kaarten en cc. Rijbewijs, ID en tankkaart. Dan ook nog 2 maaltijd cheques kaarten en je hebt altijd alles bij... Ook nog ruimte voor wat biljetten maar veel cash heb ik niet bij meestal.
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Ik haat ook zo'n flapke, heb ik ook niet.
Gewoon gsm hoesje idd, en daarin achteraan bankkaart, rijbewijs en paspoort
Cash geld heb ik ook niet, of toch niet veel.
Beveiligd tegen rdif is wel handig idd
Alleen, weer iets dat je moet meenemen...
Steek je die dan bij je gsm?
Gsm steek ik altijd apart in m’n rechterzak. Zo kan m’n scherm niet krassen.
Portefeuille en sleutels in m’n linkerzak.

Had vroeger zo’n dikke leren portefeuille en paar jaar terug zo’n paper wallet gekocht. Heel licht en dun, maar ziet er niet uit na een tijdje.
Dit is nu een handig alternatief en die kaartjes die er uit schuiven is wel handig. vroeger moest ik wel eens zoeken naar de juiste kaart.
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.141
68
58
Steek uw betaalkaartjes tussen 2 zilverpapiertjes en ze kunne deze ook nietmeer uitlezen . ;)
Daarbij moeten ze zo dicht komen dat ze in uwe nek staan te hijgen . ;)
Heb dus wel zo een telefoon met kaarten flap en daar steekt alleen mijne pas en tankkaart in de rest in de portefeuille in de werkzak . ;)
(dus ja heb het al eens voorgehad dat ik ergens stond en mijn betaalkaart dus niet bij had . ;) )
 
  • Vind ik leuk
Reactions: broodro0ster

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
8 zakjes met cage adapters van Fractal Design ontvangen voor mijn Node 804 case. Uitstekende support van die Zweden

IMG-0139.jpg
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Login voor nieuwe lease te kiezen… Gezien de super voorwaarden bij Tesla nu zal het allicht een Y AWD LR worden…
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Skank