• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je net gekregen?

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
Beetje tegengas geven op dat netwerk/licht forum hier :)

New toys have arrived - joepie!

rf73.jpg
 

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.675
207
73
Idd, de RF7-III is een stuk gestegen in prijs en ik vrees dat de meerwaarde tov de vorige RF7-MK2 (die ik heb draaien) niet in lijn is met het prijsverschil (als zo de fora lees)
(+- 2200,- per stuk RF7-III vs +-1300,- per stuk RF7-MK2)

Maar als je een volledig ingeregelde RF7-III setup hebt draaien mag je altijd eens een M&G doen zodat ik ze ook eens kan beluisteren ;-)

Nice Toys!
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Gekregen dan nog ... gelukzak, de paashaas komt precies vroeg dit jaar :)
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Voor vadertjesdag omdat we morgen naar toverland gaan...

Een sonos one !

Cant wait
Vrouw doet me echter twijfelen waar deze te plaatsen...

De one in de badkamer ter vervanging van de play 1, en dan de play 1 in de bureau
of
De play 3 in de keuken vervangen door play one, en deze dan in de bureau (kleinere ruimte)
Ik zou liever de one in de badkamer, zodat je met voice kan bedienen vanuit de douche of bad
en dan de play 1 in de bureau


Bovendien wil ik in de keuken wel met voice kunnen bedienen maar straks komt google home max, die vermoedelijk mn play 3 gaat vervangen , die dan nr slaapkamer kids gaan

Hoewel ik daar nog met de downside zit, dat ik vermoedelijk die home max niet zal kunnen bundelen voor het afspelen van muziek met mn andere sonos speakers? Of wel?
 

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
Boomshakalaka!
Cadeauken van mijn lieve vrouw - joepie! :)

cadeauken.JPG


Frontstage upgrade - check ! 8-)😍
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Philip

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
Sweet, heb de RC64-II al verschillende jaren en het is een beest van een center! Die gaat hier echt niet meer weg!

en ik vond de 450C al ferme kloten hebben (prijs/kwaliteit gewoon: zot) - deze Mk3 is gewoon VET; alles 'ademt', niet normaal, ruimte is precies 3x zo breed geworden alsof spraak uit gans het scherm afkomt. Niet mis, niet mis - kan geloven dat die niet meer weg gaat ;-)
 
  • Vind ik leuk
Reactions: jvanhambelgium

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
ToothLess ToothLess
Amai, een goed vrouwke da gij hebt 👍
Proficiat.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: ToothLess