• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.910
242
73
Unifi G3 Pro: https://www.ui.com/unifi-video/unifi-video-camera-g3-pro

uvc-g3-pro-hero-mobile1-2x.jpg
 

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
Steinberg doet een leuke actie deze maand; Cubase artist kopen en de pro 10.5 versie krijgen. Bon, wellicht nooit ten volle gaan gebruiken, maar kom...de score editor is wat uitgebreider, alsook effecten en group editing is mooi meegenomen.
Die vette cinema vst's van tegenwoordig zijn niet meer tevreden met de oude i7/32GB motor in mijn kastje...laatse tijd zwaar getwijfeld wat te gaan doen, jaren geleden dat ik nog eens naar AMD ben overgestapt, dus ben benieuwd wat de 3950x zal brengen..zjoevezjoeve i do hope!
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Ik heb al een paar AMD's gebouwd en das gewoon best bang for the buck. Zeker voor workstations.
Die 3950x zal wel vliegen.
 

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
Ik heb al een paar AMD's gebouwd en das gewoon best bang for the buck. Zeker voor workstations.
Die 3950x zal wel vliegen.

yes het ding geeft buzze - zalig hoe rap dat spel alles inlaadt - maar 'k heb wel een probleem verdomme, de nieuwe chipset erkent mijn usb qcon midi controller niet, da's al een oud ding, maar werkt nog perfect. Geen firmware meer.. Ik zal dus een pci usb 2.0 kaart moeten installeren, maar 'k vind er precies geen online... iemand een idee waar ik dat nog zou kunnen scoren??
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Jammer dat zoiets niet bestaat voor harde schijven af te koelen. Zou het aantal fans in mijn server beperken en dus ook het lawaai dat ze produceren....
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
6 Hue spotjes voor de badkamer en een nieuwe switch - Zyxel GS1900 PoE met 8 poorten.
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Die zijn al geïnstalleerd. Is in combi met bewegingsmelder. Vergeten veel te veel dat licht uit te doen.. Je bent dat snel gewoon dat een licht automatisch uit of aan gaat...
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Ik zou die dingen allemaal in HA steken, veel meer mogelijkheden en weg van hue en zijn hub
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Mja. Hub van hue heb ik sowieso nodig. Heb die ZigBee stick nog niet gekocht. Eerst maar eens wachten op switch. Dat ik mijn Pi kan verhuizen.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Mja. Hub van hue heb ik sowieso nodig. Heb die ZigBee stick nog niet gekocht. Eerst maar eens wachten op switch. Dat ik mijn Pi kan verhuizen.

Waarom zoiezo, die zigbee stick kun je perfect in de plaats gebruiken en is alleen maar winst.

Ik heb mn hue hub verkocht voor 35 via tweedehands, de zigbee was 40, dus je doet bijna geen verlies
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Sowieso omdat ik de stick nog niet heb. Mijn HA draait nog niet. Dus geen optie want wou de lampen onmiddellijk gebruiken. Maar wat niet is kan komen..

Wel goed om weten dat je nog zoveel krijgt voor die bridge. Want heb er nog 2 liggen.. Was goedkoper starterset te kopen ipv lampen individueel 🙄
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Skank

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Knoop doorgehakt. Videobel gekocht van Eufy. Ik ga voor type incl hub. Voordeel is dat je daar ook andere camera's aan kan linken. Wat ik ook ga doen want heb nog een extra buiten camera gekocht. Morgen moet ik het in principe hebben.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Skank