• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Een Remotec ZRC90 Zwave Plus "Scene Controller" (8 knoppen met single/double druk, du 16 functies)
Ben het beu te met appjes op de telefoon te prullen om wat lichten / stekkers te sturen.
Dus om te testen zo'n scene-controller genomen ; installatie & detectie prima en al direct alle 16 scenes gemaakt.

Vb spots in de HT op 1% - 10% - 100% , HT-inschakelen, Met m'n nieuwe Epson kan ik over de LAN ook de projector wel aankrijgen (moet nog bekijken) etc.etc

Als die goed is ga ik beneden ook ene voorzien, stopcontacten buiten op terras, spots in tuin en op de pergola etc,etc zijn allemaal niet "traditioneel" dus Zwave en vandaag moet je de telefoon bovenhalen om dat te doen.
Zo'n klein paneeltje tegen de muur is handig.

Hier niet nodig, tablet tegen de muur :p

Ik was trouwens ook AL die apps zat, nu maar 1 app , home assistant, alles mooi gebundeld. Zalig !
Ja ik ben fan van HA :p
 

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.673
207
73
Hier niet nodig, tablet tegen de muur :p

Ik was trouwens ook AL die apps zat, nu maar 1 app , home assistant, alles mooi gebundeld. Zalig !
Ja ik ben fan van HA :p
Tja, tablet aan de muur beneden centraal is 1 ding, maar dat helpt niet echt als je in de HT dingen wil doen. Tenzij alles voice-gestuurd als je dat wenst.
 

Thibault

Active Member
19 feb 2013
185
29
36
44
Harelbeke
www.facebook.com
Nen helen hoop :p
Op de AMD/nvidia crazy train gesprongen :p pc na 6 jaar geüpgraded komende van i7 4790k en gtx1070

AMD Ryzen 5 5600X
Asus strix B550-F gaming
Asus RTX3070 OC strix
Trident Z 16GB 4000mhz
Gigabyte nvme pcie 4.0 1tb ssd
Scyte mugen 5 PCGH
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Philip and Sphinkx

Philip

Well-Known Member
18 nov 2014
1.053
90
65
Kortrijk
Nen helen hoop :p
Op de AMD/nvidia crazy train gesprongen :p pc na 6 jaar geüpgraded komende van i7 4790k en gtx1070

AMD Ryzen 5 5600X
Asus strix B550-F gaming
Asus RTX3070 OC strix
Trident Z 16GB 4000mhz
Gigabyte nvme pcie 4.0 1tb ssd
Scyte mugen 5 PCGH

Mooi systeem!

Waar gekocht? Vooral de GPU :p
 

Thibault

Active Member
19 feb 2013
185
29
36
44
Harelbeke
www.facebook.com
Mooi systeem!

Waar gekocht? Vooral de GPU :p
beetje overal waar het binnen was :p
ging initieel alles bij meegekko kopen maar moest daar heel lang wachten op gpu :p
cpu komt van bij tones want die hadden hem al van 's morgens bij release beschikbaar (hoewel dat niet mocht:p release was pas om 15u)
gpu komt van cdromland (partner van meegekko eigenlijk)
de rest van bij meegekko dus :p
oja en ssd van bij alternate, maar daar was ik eig niet tevreden van levertermijn... donderdag besteld en zoals ze beloven de dag erna in huis... niet dus, heb tot maandagmorgen mogen wachten :s prijs was wel oké hiervoor bij alternate
beetje uitkijken qua prijs enzo... meestal is meegekko wel de goedkoopste en service is goed van allemaal buiten levertermijn van alternate dan :p
 

Thibault

Active Member
19 feb 2013
185
29
36
44
Harelbeke
www.facebook.com
Zonet de AC Infinity Airco T8 besteld bij Studio22 voor 119 euries uit España, hebben nog ander leuk audio materiaal, helaas geen Klipsch :-(
Nog op zoek naar de RP-504C aan een scherpe prijs ;-)
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Nog een nest hub voor 64 euro
bij vdb
Wou niet meer riskeren dat die overal uitverkocht is en dan toch meer te moeten betalen, tis blijkbaar overal uitverkoop :p
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Nog een nest audio nodig, maar ik verwacht dat die nog gaan zakken , gezien een duo 150 kost en een single 100