• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.509
156
66
:). Viel me toch op dan in 2 van de drie bezochte zaken, toen ik vroeg om er een dikker achterpaneel in te steken ze begonnen te mopperen...
Een andere zaak kon geen kast maken die 97 cm diep is. Stopte bij 60cm....
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
:). Viel me toch op dan in 2 van de drie bezochte zaken, toen ik vroeg om er een dikker achterpaneel in te steken ze begonnen te mopperen...
Een andere zaak kon geen kast maken die 97 cm diep is. Stopte bij 60cm....
Das idd geen maatwerk dan.
Zelf ook nog bij dm-line geweest, direct terug buiten.
Ik doe alles via een echte stielman.
Alles op maat !
Zo heeft hij voor mij het volgende gedaan:
- haardwand
- keuken
- kast inkom
- badkamermeubel & badomkasting
- wandkasten slaapkamer
- dressing slaapkamer
- badkamermeubel kids
- bureau
- kastomranding filter vijver
- en het laatste project, die nog niet af is (de volledige garage)

De terrasoverkapping zal hij samen met die firma ook zetten, dus ik lig feitelijk echt op 2 oren wat betreft plaatsing/product

Qua prijs is hij gewoon schappelijk, qua timing een enorme ramp wel.
Hij doet niks van reclame, maar zit echt tot over de oren int werk.
Eigenlijk haat ik dit ook wel, zeg je van plaatsing februari, dan mag je er zeker van zijn dat het tegen de zomer nog niet begonnen is..
Maar niemand levert zo'n werk als hij.. dus ja, pakken we dat er maar bij, ookal heb ik er een hekel aan
 
  • Vind ik leuk
Reactions: krikri

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.910
242
73
Ga zelf ook een andere bel trafo moeten voorzien, want een oud huis hier en alleen een trafo van 8VAC (Friedland 752 transformer). De UniFi deurbel heeft het volgende nodig;

Power Requirements 16-24VAC, 20VA


De UniFi deurbel heeft natuurlijk ook Protect nodig, dus een UNVR, UDM Pro of Cloudkey Gen 2+ en dat heb ik nog niet. Maar schijnt mogelijk te zijn om Protect op een Raspberry Pi te draaien, en dat zal ik eens doen als knutselprojectje in afwachting van een UniFi apparaat met Protect aan boord.

Ik heb de bel vandaag ontvangen en ik vond de doos nogal zwaar voor enkel een bel, blijkt dat er een 16V trafo bij zit.
Ik ga ook eens pro-actief zijn, nu zit ik hier met een 12V/24V trafo en een relais :rolleyes:
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
LOL ja hier ook reeds een 24V beltransfo in huis. Schijnt dat Ubiquiti veel commentaar kreeg van de US kopers dat er geen beltransfo bijzat. Hebben ze dus aangepast voor de EU en wellicht ook zo voor deze niet nu in de US shippen.
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Nog geen foto's want pas besteld, en die bestelling zat er ook wel aan te komen, normaal in februari maar daar stak de deurbel een stokje voor ;)

Het feit dat installatie van Protect op een Pi op een sisser is uitgedraaid dan toch maar snel dit besteld. De UniFi DreamMachine Pro en twee stuks UniFi G3 Flex camera's.

UDM-Pro-top-angle-grande.png

UVC-G3-FLEX-Front-Angle.png
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.910
242
73
Heb je ook een HD besteld of heb je nog eentje liggen, want die zit er niet in?
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Oh heb hier wel nog wat disks liggen, ga er een 4TB exemplaar in plaatsen, een Seagate Ironwolf als ik me nIet vergis. Zit nu in mijn unRAID server, maar de data daarvan kan gemakkelijk verplaatst worden naar de 10TB schijf.
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Laat jij in unifi topic weten hoe installatie is gegaan van de DMP? Want heb mijn oog daar ook op laten vallen 😜
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Zal ik zeker doen. Plan is eigenlijk om deze vanaf nul terug in te stellen ipv een backup van de USG te importeren.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Sphinkx

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Weekendje weg geboekt in durbuy

Mooie vooruitzichten :)
Deze morgen kleuren vastgelegd van de algarve
Kan niet wachten tot hij er staat !
Zal helaas mei/juni worden
 
  • Vind ik leuk
Reactions: krikri

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.509
156
66
Hier weekendje zeilyacht geboekt midden mei in Nederland... fingers crossed dat we naar Nederland kunnen tegen dan...
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Skank

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Twee stuks Osram Smart+ GU5.3 lampen, die Zigbee ondersteunen en dus zouden moeten samenwerken met Philips Hue.

Voor zover ik weet heeft Philips zelf geen GU 5.3 lampen, of heb er glad over gekeken, en alleen GU10 exemplaren.

71kjxJHeINL._AC_SX679_.jpg
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Philip and Joske007

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
Was op zoek naar iets draadloos, deze Shure is het geworden - aangenaam verrast van dit ding, in positieve zin :)
Tof speeltje!


Headphone-Zone-Shure-AONIC-50-1160-1160-Black-1_2000x.jpg