• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

websites

cult64

New Member
24 aug 2021
4
0
4
66
als film fan ben je meestal op zoek naar wel wat goedkopere films en als je ze dan vind heb je meestal op de websites. maar problemen om ze te betalen.
ken je ze? zoals pay pal ideal en zo verder dat is erg frustrerend te meer omdat je ze nergens anders kunt vinden. zo was ik op zoek naar een film en vond hem op zavvi betalen was geen probleem na een tijd de film ontvangen en was zeer tevreden over deze schop dus op een dag wou ik er nog een kopen was opeens problemen met betaling waarom weet ik niet? had naar de website een bericht verzonden met het probleem nooit een antwoord terug gekregen dus conclusie veel goede classice films goedkoop maar slechte service en het kan hen niet schelen of je kunt kopen bij hen want de klantenservice geef je geen antwoord zelf niet op trust pilote. dus de beste tot nu toe waar ik veel koop en gemakkelijk is om te betalen is bol.com je vind er van alles en je heb meestal een oplossing voor het probleem waar je als klant mee zit enkel jammer dan er partners bij hun films aanbieden die je ergens anders veel goedkoper kunt kopen dan bij hen en hun prijs te overdreven is zeker als je classice films wilt maar wel op blu ray want de dvd's zitten vol blu ray komt al maar niet zoals alle dvd's 😉
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Misschien ook eens kijken op Amazon? Wel opletten voor de taal als je daar koopt.
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.910
242
73
Waar ik me meer aan stoor is het gebrek aan informatie. Soms moet je gokken om te weten of de disk met Atmos is. Kunnen ze daar op z’n minst eens een EAN nummer bijzetten.
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Waar is de tijd van CDWOW, Play, ... Massa aanbod toen aan heel scherpe prijzen... Bol is eventueel een alternatief. In België heb je weinig mogelijkheden behalve mss een Fnac en Free Record Shop.

Amazon is uiteraard ook goed. Maar info is idd soms lastig...