• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Ralph breaks the internet

Zalig gewoon, zo fijn die humor.
Erg van genoten
Ze moeten er toch maar op komen
8/10
 

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Rewatch Baby driver. Blijft ok met lekkere soundtrack en mooi geluidsspoor.

7/10
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.147
68
58
Wij...: okay je wist al wat je kon verwachten door de verhalen die al waren verschenen maar op zich vond ik de film zelf eerder magertjes ....een getuigenis van verschillende personen draait dan uit op persoonlijke wraakneming....voer voor psychologen blijkbaar.
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.515
157
66
Alita , Brattle Angel, 7,5 op tien. aangenaam verrast. Leuk verhaal en prachtige CGI, vnml. het gezicht en huid van Alita is soms net echt..
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Ilstinio

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Bumblebee 4K
Keek er naar uit, had eens trailer gezien op facts

Helaas teleurgesteld :(
Te weinig actie

6,5/10
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.147
68
58
Ben nog eens naar the thing aan het kijken op den tv...blijft toch wel goed
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Avengers assemble!
Eindelijk endgame gezien

Toch echt een knappe afsluiter van een knap universum
Hoe doen ze het toch...
Hoewel mijn grote favoriet doodgaat...

8,5/10

Ik vraag me wel af of de volgende phase nog mooi zal aansluiten
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Ik vond het gene vette 6/10, maar ik ben dan ook geen Avengers fan. Ik vind de aparte Marvel films veel beter (Guardians, Cpt America...). Nu is het veel te druk en over the top.
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Rim of the World

Afgezet na een half uur, wat een achterlijk misbaksel. Bevestigd ook Netflix bevat véél bagger.
 

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
Brightburn - 4/10


Flauwkes, vond ik. Eingelijk een flutverhaaltje waar echt niet veel in gebeurt, vandaar ook de flut.
Goeie atmos track, dat wel. De soundtrack (zelfs op cd) is ook nog te pruimen - deze, met z'n diep laag en vreemde geluidjes, ligt dan ook aan de basis van het duister sfeertje dan in deze prent getoverd wordt.
 

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
Godzilla 2

Film 5/10
SQ/PQ 9/10


Wat ne vangfilm! - brainfreeze ivm "verhaal" alweer, maar dit spul zet je op om de HT spullen eens te pushen. Jawdropping gewoon, ik vond dat ferm ;-)
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.113
324
113
Lion King (2019) 6/10
Voor mijn vriendin haar verjaardag gaan kijken in de Kinepolis. Het was geleden van toen ik een jaar of 5 was dat ik die film gezien had. Ik was er toen allesinds een grote fan van.
Het verhaal is nog steeds hetzelfde, maar de beelden zijn nu zo realistisch dat het verhaaltje minder sfeervol en fantasierijk is. Ik had hem liever gezien met cartoonachtige figureren zoals in Kung Fu Panda e.d.
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.113
324
113
Once upon a time in Hollywood (8/10)
Niet voor iedereen denk ik, maar als je van Tarantino houdt, zal het je wel bevallen.
De setting (eind de jaren 60) is prachtig in beeld gebracht. Samen met de soundtrack werd ik echt meegezogen in het verhaal. Dat zat dus dik in orde, net zoals de acteerprestaties van de acteurs. Ik vond het wel een rustige film om een Tarantino film te zijn. En met de eindscene heb ik me rijkelijk vermaakt 😀
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.147
68
58
Urbanus de vuilnisheld.....tja, hij had er beter een strip van gemaakt....en dan gewoon in de vuilbak gekapt.
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Toy Story 4: leuk om te zien hoe het grafisch elke keer vooruitgaat. Een waardige afsluiter (denk ik toch) van de reeks.
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.147
68
58
Heb het nu opgebracht om eens naar die laatste van de Avengers te kijken.....soit kga er kort over zijn. Het was gene vette en al goed dat dit de laatste was...(enigste grappige in heel die film vond ik die discussie over wie de leider was in dat schip ....) , heel dat emotioneel gedoe in het begin.....saaaaai , ben ervan in slaap gevallen denk ik want in de kredietstatus zag ik dat Robert Redford had mee gedaan maar ik kon mij hem niet herinneren dat ik hem gezien heb ook Micheal Douglas....niet gezien .
Het eind gevecht....tja daar werden alle helden nog eens op de voorgrond gezet...het gevecht oké maar ik had wel een gevoel van een deja vu...vraag me ook af waarom ze hem zolang gemaakt hebben...