• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
Ben bezig met die laatste StarWars film te kijken ....denk nu dat ik ongeveer in de helft ben geraakt maar die kan mij dus totaal niet boeien ..die hoofdrol spelers kunnen echt niet de film dragen ...kraan hem nog wel eens uitkijken (denk ik ) maar kweet niet wanneer juist .

Dan ook gekeken naar die laatste terminator ...dat is gewoon een remake van den eerste met wat extra (oude met de nadruk op oud ) karakters om er toch wat verhaal in te krijgen (maar dat is echt niet gelukt volgens mijn bescheiden mening ).
Tijd dat ze ermee stoppen maar ik denk dat er reeds een sequel klaarstaat al la terminator 2 .
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Tja, beide films dragen de vrouwen aan de macht stempel en dat werkt niet in een film.
Hopelijk wordt de kwaliteit in Hollywood wat beter na corona, want de cinema's zullen goede blockbuster nodig hebben.
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Tenet 8.5/10
Vrijdagavond gaan kijken en ik heb er echt van genoten. 't is al een tijdje geleden dat ik echt nog eens een goeie film heb gezien.
't is een dikke mindfuck en je moet goed opletten tijdens de film, maar naar het einde toe vallen de puzzelstukjes in elkaar.
De OST was ook heerlijk. Die had een spannend en donker sfeertje. Ik had niet veel zin om naar de cinema te gaan door de regeltjes die er bij kwamen, maar khad nog 2 gratis tickets liggen die 31/08 op moesten. Gelukkig is dat is al bij al goed meegevallen en ben content dat ik geweest ben.
Toen ik buiten ging had ik direct zin om nog een Memento 😍 en Inception op te zetten.

The Genteman
7.5/10
Geen topper, maar toch een van de betere films die ik de laatste tijd gezien heb. Luchtige crime/actie film met de nodige humor.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Skank and Sphinkx

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
Midway : episch verhaal maar de Amerikaanse chauvenisme loopt er vanaf .
Kwa verhaal is het een beke slappe koek maar infeite meer moet dat niet zijn héé ....niet te lang de emotionele toer op , een beke stoere taal zodat die eenling toch weer zijn moed vindt ....het bombarderen van Japan moest er natuurlijk ook inzitten ...gewoon zo een gezellig filmpke om thuis eens te bekijken .
Het beeld voelt wel wat onnatuurlijk aan , het lijkt wel dat ze in sommige scene’s een filter gebruikt hebben zodat het beeld een beetje de uitstraling kreeg van een “oud” beeld .

Zombieland double tap : tja , vervolg op den eerste en eerlijk gezegd had er veel meer van verwacht ...nu is het maar een samenraapsel van wat actie scene’s gewisseld met wat zombie kloppen ...ook dat er verschillende soorten zijn zombies zijn (ge-evolueerde???) vind ik persoonlijk bij het haar getrokken .
Op zich niet slecht maar ook gene aanrader (moest er nu nog een vervolg komen denk ik niet dat ik hem nog ga kijken )

The call of the wild(4K) : zoals de kaft het zegt een leuk familie filmpje over de belevenissen (het leven ) van een hond . Soms prachtige beelden te zien en de samenwerking met de levende karakters en de animatie van de hond(den) (dat je ook kan zien in het beeld ) is niet echt storend te noemen .
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Ford vs Ferarri 8/10
Ik zie graag alles wat met racerij te maken heeft, maar deze film stak ver boven m’n verwachtingen uit. De rol die door Christian Bale vertolkt wordt is echt goed gedaan. Vanaf de eerste minuut wordt je in het verhaal gezogen en het blijft boeien tot de laatste minuut.
Ik heb hem samen met vrienden gezien die minder auto minded zijn en die vonden hem ook erg goed.

Upgrade 6.5/10
Geen idee wat ik hierbij moest verwachten. Was uiteindelijk wel OK, maar geen topper. Vergelijk het een beetje met een sci-fi John Wick film.
De soundmix was wel vet gedaan. Ik dacht dat ik naar een Atmos soundtrack aan het luisteren was, maar twas de upscaler die zn werk goed deed waardoor de special effects echt wel cool waren.
 

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
The Witches : rommel 4/10
The Craft Legacy : Uber rommel 3/10
 

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
Russel Crowe deed efkes een vet dieet - letterlijk dan - in deze Unhinged


Hier zat wel wat potentieel in - een op holgeslagen verkeersagressie aka "ah gij tuutert op mij, 'k zal u eens een leske leren...", wat aanvankelijk echt spanned bleek te worden, z'on Speed sfeertje, verging al snel naar iets "gewoontjes", 12 thrillers in een dozijn.
Allez 5,5/10
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
Heb ook enen gezien ...een remake van de body snatchers ...was ook niet ect een vette .
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
Net tijdens mijn middagmaal gekeken naar : Ready ore not , komt wat traagjes op gang middenveld is een beetje kliché maar nog ca vakkes te noemen en het einde ...tja kreeg goesting in frieten met ketchup
 

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.675
207
73
Net een "oudje" gezien : Mad Max Fury Road, volledig van UHD-schijf op de TW9400.
Eigenlijk spannende film, beeld gewoon top (4K/HDR tja...) en geluid ook wel. Toch leuk om het weekend af te sluiten : 7,5/10
 
  • Vind ik leuk
Reactions: ToothLess

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
Net een "oudje" gezien : Mad Max Fury Road, volledig van UHD-schijf op de TW9400.
Eigenlijk spannende film, beeld gewoon top (4K/HDR tja...) en geluid ook wel. Toch leuk om het weekend af te sluiten : 7,5/10
zalige schijf indeed!!


Kan niet gezegd worden van



goeie atmos track, maar wat ne schijtfilm zeg - 4/10 - enfin, misschien is de jeugd van tegenwoordig hiermee tevreden, voor ieder wat wils ;-)

Ook nog es org Resident Evil gekeken, die nu ook op UHD beschikbaar is -


voor een prent van 18 jaar oud ziet en hoort het er echt wel goed uit, hoewel ik niet zo voor de Manson sound ben. Ik denk wel dat ik de rest van de reeks ook ga herbekijken op dit formaat - qua sound/beeld kan het enkel nog beter worden, qua verhaal zien we wel, herinner me er geen zak meer van :)