• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke serie volg je momenteel?

PreDaToR

Active Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
205
46
36
Ik ben toch serieus onder de indruk van de kwaliteit van series op Apple+ het laatste jaar. Daar kan Netflix helemaal niet aan tippen! Ik had het voor 3 maanden gratis maar mij hebben ze volledig overtuigd, we zien wel wanneer ik bijgekeken ben, dan zal ik het misschien weer even afzeggen maar ik heb nog voor maanden kijkplezier. Als ik Netflix niet shared had, was het weg en vervangen door Apple+
Masters of the air komt er ook aan deze week en Constellation in februari.
Ook Prime doet goed zijn best.
Fallout komt er in april aan, The boys is aangekondigd
nieuw seizoen lotr komt er ook nog aan maar om 1 of andere reden is hier ook nog steeds geen release datum bekend.
Er komt ook een nieuwe serie van Alien en nieuwe film Alien:Romulus, toch ook iets waar ik naar uitkijk (en zou het op Disney+ komen???)
Er zal ook een Dune spinoff serie komen( Dune: The sisterhood), ook iets waar ik hard naar uitkijk (grote fan van de film/boardgame :D) deze zal op MAX komen, geen idee waar het te zien zal zijn in België momenteel.
Netflix zal ook nog wel wat toppertjes tevoorschijn toveren (Avatar the last airbender bv) maar dat wordt ook gezien als de "koning" van de streaming diensten, imo mogen die serieus hun schup uitkuisen om dat te blijven zijn de volgende jaren, iets waar wij alleen maar van kunnen meegenieten ;-)
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Philip

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
True Detective season 4: de eerste 2 afleveringen zijn uit en op zich is het wel goed, maar ze hadden het beter X-files genoemd. Ze gaan een kant op dat eigenlijk niet past bij de rest van de seizoenen.
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
Picard final season ..: is infeite één uitgerekte aflevering van Star trek . bijna alle oudere karakters komen aan bod en dan nog eens de Enterprise- D die effe de hoofdrol mag spelen …op het laatst voelde alles wel wat gerucht aan maar cava…ben een trekkie dus alles is goed . ;)
 

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
  1. Momenteel : True Dedective s4 uitgekeken : niet slecht met Jodie Foster
  2. Halo s2
  3. Masters of the Air: subliem
  4. Morgen 1ste aflevering van Constellation met Naomi Rapeface
  5. Fallout can't wait....
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Ik heb een maandje AppleTV+ genomen.

Met mijn vriendin ben ik Severance aan het kijken. Dit is echt wel goed! We moeten nog 2 afleveringen zien en ik kan niet wachten om verder te kijken.
Aan Masters of the air ben ik op m'n eentje gezien mijn vriendin niet zo fan is van oorlogfilms/series. Het is mooi gemaakt enzo, maar ik mis een beetje de spanning. Momenteel wat langs de kant geschoven wegens geen tijd, maar ik wil het wel nog verder uitkijken. De sfeer enzo is wel top.

Het enige wat ik voorheb met AppleTV+ is dat Dolby Vision vrij donker is op mijn LG G2 TV. Ik gebruik de AppleTV+ app op mijn LG TV. Op mijn ShieldTV heb ik de app ook geprobeerd, maar dan krijg ik helemaal geen HDR. Uiteraard wel feller beeld zonder HDR.
Maar Dolby Vision op Netflix, Disney en Amazon is perfect met genoeg helderheid om in een verlicht woonkamer te kijken. Met Dolby Vision op AppleTV+ wil ik gelijk 's avonds de verlichting uitdoen omdat het allemaal zo donker is. Geen idee als het zo gemastered is of als er iets mis is met de app. Heb alle instellingen nagelopen in de app en daar is niks aan te passen. Op mijn TV staan de settings hetzelfde als voor Netflix enzo (OLED brightness op 100% voor Dolby Vision)
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Severance uitgekeken en dit was echt top. Lang geleden dat ik nog zo onder de indruk ben geweest door een serie.
Blijkbaar bestaat dat al sinds 2022, maar nu pas over gehoord.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: PreDaToR

Rexp

Member
14 feb 2014
151
13
23
The Fall of the House of Usher net gezien op Netflix. Regelrechte aanrader, naar het verhaal van Edgar Allan Poe.