• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke serie volg je momenteel?

PreDaToR

Active Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
204
46
36
Ik ben gestopt met ernaar te kijken, ik vond het soms iets teveel godsdienstige shit precies
Vandaag His dark materials eens een kans geven, benieuwd
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Afgelopen week naar Euphoria gekeken. Ik veronderstel dat dit geen realistische reeks is over de tieners van vandaag? 😳
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.910
242
73
Locke & Key, ondertussen 3 afleveringen gekeken en het kijkt goed weg.
Ik dacht dat het nogal kinderachtig ging zijn, maar het valt mee.
Schrijver en bedenker is trouwens Joe Hill, hij is de zoon van Stephen King.

 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.910
242
73
En nu we toch over Stephen King bezig zijn: The Outsider (maar ik moet er nog aan beginnen)
 

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
Locke & Key, ondertussen 3 afleveringen gekeken en het kijkt goed weg.
Ik dacht dat het nogal kinderachtig ging zijn, maar het valt mee.
Schrijver en bedenker is trouwens Joe Hill, hij is de zoon van Stephen King.


check je in atmos? schijnt goed te zijn ook! staat op m'n lijstje...
 

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Heb de Duitse Netflix-reeks, Dark een kans gegeven en zit ondertussen al aan epsiode 4. Verhaal is boeiend en het Duits, dat stoort niet echt :)
 
  • Vind ik leuk
Reactions: ToothLess

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
The Witcher uitgekeken deze week. Het helpt als je vooraf weet dat het verhaal afspeelt in 2 verschillende periodes. Het boek nooit gelezen, game ook niet..

Maar is boeiend! Stevig tempo in het verhaal. Kijk al uit naar S2.

Nu ben ik begonnen aan Altered Carbon. Ik zit halfweg en iets totaal anders dan TW. Ben wel een fan van dit soort SF. Het blijven goeden tijden voor de serie liefhebbers...
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Als trekkie (nou ja bescheiden) volg ik momenteel Star Trek: Picard. In de eerste twee afleveringen werd het verhaal heel goed opgezet en er van genoten. Hopelijk blijft het hoogstaand.
 

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
The Witcher uitgekeken deze week. Het helpt als je vooraf weet dat het verhaal afspeelt in 2 verschillende periodes. Het boek nooit gelezen, game ook niet..

S01 is gewoonweg op de shortstories gebasseerd en die zijn opzich al niet chronologisch... S02 wordt de main saga ;)
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Philip and Sphinkx

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.910
242
73
Ik ben ondertussen begonnen aan The Outsider, echt een aanrader. Doet me wat denken aan True Detective, maar dan met een Stephen King sausje.
 

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Uit curiositeit zijn we gisteren begonnen aan Locke & Key.
Is niet slecht maar vind het toch maar een beetje te 'braaf' ,en ook die acteurs trekken op nie veel.
Not hooked.
 

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Dark is echt een dikke serie!

Lijkt inderdaad een toppertje te zijn. Later vandaag eens de volgende episode bekijken!

Aja?
Ken ik niet, ff zien

Verwacht geen Amerikaanse tv-show toestanden en al zeker geen flitsende acties montages zoals in Stranger Things. Het is een show die zijn tijd neemt om elk personage uit de diepen en achteraf is het best dat je een recap leest om even alles opnieuw te plaatsen ;)
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.910
242
73
Ondertussen The Outsider uitgekeken, dikke aanrader 8.5/10.
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.910
242
73
Op 2 dagen S01 van Dark uitgekeken, zeer goed. Soms is het wel even nadenken, met al die verschillende mensen in verschillende tijden. De serie maakt ook zeer veel gebruik van de surround speakers, dit viel me echt op.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Philip

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Op 2 dagen S01 van Dark uitgekeken, zeer goed. De serie maakt ook zeer veel gebruik van de surround speakers, dit viel me echt op.

Dat is inderdaad een zeer goede show en vooral de intro heeft een vrij hoog dynamisch bereik, vind ik.

Ik raad je aan om recaps te lezen om missing details (en dat zijn er soms heel wat) na te lezen:
https://metawitches.com/tag/dark/ (scroll naar recent posts, rechts, negeer midden als je S02 niet gezien hebt)

Goede recaps, maar met een soms nogal feministische kijk op de wereld.

S02 is nog beter met nog meer mindfucks 🤔