• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke serie volg je momenteel?

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
Het is te doen ....alles ligt meer in één lijn maar daardoor is de serie wel wat minder “spannend” om te volgen .....pas op er gebeuren nog wel dingen waarbij vragen gesteld kunnen worden . ;)
Setting is ook in een heel moderne futuristische aarde ...(allééé , denk ik toch of het moet ook een programma zijn dat loopt . ;) )
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
Heb net naar de nieuwste aflevering gekeken ....de stukken staan opgesteld op het schaakveld .....nu kijken wie er eerst schaakmat komt te staan . ;)
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Sphinkx

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Modern Family, niet slecht
Aan seizoen 8 , blijft gewoon luchtig en goed !

Tussendoor ook nog:

- Snowpiercer, gisteren wel gezien dat er maar 3 afleveringen waren... dedju toch, is nog redelijk goed
- Dan maar verder gekeken naar 13 reasons why, seizoen 3 (of wast 4 de laatste?)
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
Ben nu aan het kijken naar het derde seizoen van Siren ....is een beetje een slap seizoen tot nu toe ...hopelijk komt er verbetering in .
 

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Wij zijn bezig met Babylon Berlin s03,niet slecht,maar zit toch veel 'vulling' in.:unsure:
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Net alle seizoenen van Better Call Saul gezien. Leuke cliffhanger naar het volgende seizoen!

Ook begonnen aan De Bende van Jan De Lichte. Wat een parade van Vlaamse acteurs.. Snap waarom dit zo een prestige reeks is als ik zie wie er allemaal in mee speelt. 2 afleveringen gezien. Nog iets te snel om een oordeel te vellen...
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
Net gezien :
Shield seizoen 7 (en laatste blijkbaar ) : nja ben een beetje op mijne honger blijven zitten..dat tijdreizen oké maar dan het einde ....een beetje slapjes .

Dan zaterdag op VTM3 : bloodrace .....Bwa , eerste aflevering al direct afgehakte ledematen , bloed dat rond uw oren vliegt en een neukscenen in een rijdende auto....wat wil je nog meer .....misschien een verhaal maar soit ....infeite is dat maar secundair . ;)
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
Aflevering 2 gezien van Blood drive : tja in de lijn van de eerste aflevering ....alweer overal afgehakte lichaamsdelen , bloed dat in het rondspat...en zelfs een beetje humor....het verhaal ...tja dat zal nog moeten komen zekers ....maar ik denk dat ik toch effe blijf kijken nu .
Het is zo een waanzinnige rit ...
 

Rexp

Member
14 feb 2014
151
13
23
Ratched op Netflix. Erg duister, visueel stunning, wel erg Amerikaans.
 

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Ratched op Netflix. Erg duister, visueel stunning, wel erg Amerikaans.
Ben ook aan het kijken ,serie heeft een serieuze 'American Horror Story ' vibe.
Mag van mij nog wat duister zijn en minder kleurrijk :D
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Kijk nu reeds uit naar vrijdag, want seizoen drie begint dan van Star Trek: Discovery
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Wist het eigenlijk ook niet. Maar zal het plots op mijn Trakt pagina verschijnen voor aanstaande vrijdag.
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
Denk dat ik deze al gezien heb op schijfje ....het einde al verklappen of niet .......twijfels ...twijfels ....alléé soit daar gaan we

Het einde van starters discovery is ........de aftiteling . ;)