• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke serie volg je momenteel?

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Na je vorige review al besloten de serie te negeren. Het gevoel is niet beter geworden šŸ˜‚
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Begonnen aan American Horror Story. Ik heb de eerst 3 afleveringen nu gezien en het zit wel goed in elkaar. Ik ben wel een fan van het genreā€¦ Elk seizoen is een ander verhaal. Eerste seizoen is dus over een haunted mansion.

Ze zitten al aan 10 seizoenen dus heb nog veel te bekijkenā€¦
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Casa de papel, laatste seizoen gezien, verdikke toch dat einde !
Man
Voor mij toch wel 1 vd beste series na de topper op nr1 Game of thrones
 
  • Vind ik leuk
Reactions: ToothLess

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Er komt toch nog een deel in december? Dan is het echt gedaanā€¦
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.141
68
58
Britannia sez3A ā€¦die beginnen toch ook wel te flippen nu se ā€¦.druĆÆden, onderwereld, kannibalisme ā€¦..jajajaā€¦we want more . ;)

LA BREAā€¦pilot van gezien maar kan me niet echt overtuigen op dit moment .Belooft veel goeds maar kan ook snel rommel worden . ;)
 

Rexp

Member
14 feb 2014
149
12
23
Britanniaā€¦ dat wordt serieus bingewatchen. Dank, nieuw voor mij.
 

Alosta

Active Member
1 aug 2021
49
20
38
Aalst
Net seizoen 3 uitgedaan Van Jessica Jones (Marvel) op Netflix, vond dat zeker niet slecht.
Nu begonnen aan squid game uit nieuwsgierigheid, eerste drie viel toch al mee ...
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Ook maar eens Squid game opgezet gezien alle hype er rond. Enkel nog maar de eerste gezien maar en was vrij goed vond ik.
Ben benieuwd naar de rest.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: ToothLess

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
Ook maar eens Squid game opgezet gezien alle hype er rond. Enkel nog maar de eerste gezien maar en was vrij goed vond ik.
Ben benieuwd naar de rest.

Ik vond het vanaf E06 echt goed worden.
En de muziek is supercool - iets om echt achteraf bij te gaan zitten en te beluisteren/genieten. Die percussie oa is echt tof.
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.141
68
58
La Brea : blijkt dus een tweede lost te willen worden en aangezien lost al brol was ā€¦.jammer
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Dexter New Blood
Zo'n 10 jaar geleden alle seizoenen bekeken en ik was wel fan. Vooral S1-3 was sterk. Nu gezien dat er een opvolger is en toch maar eens opgezet terwijl ik anders niet echt series volg. Eerste 5 afleveringen zijn OK, maar vanaf dan begin de spanning goed te stijgen.
Niet zo goed als het origineel, maar ik kan het wel smaken.
 
Laatst bewerkt:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Succession s03 uitgekeken ,TOP tv!
Lang geleden dat ik echt uitkijk naar het volgende seizoen van een tv reeks.
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Eindelijk aan The Wire begonnen. 3de poging alā€¦ Maar altijd maar enkele afleveringen volgehouden omwille van de trage start. Na zoveelste keer moeten lezen dat dit de beste reeks ooit eens nog maar eens poging ondernomen.

Na een redelijk trage eerste helft van S1 begint het pas echt. Eens dit ā€œoverleefdā€ had ik de smaak te pakken en keek telkens weer uit naar de volgende aflevering. Ik heb net S4 afgewerkt en binnenkort dus aan laatste seizoen beginnen.

Beste serie ooitā€¦ Goh, die uitspraak zou ik niet doen maar het zit echt wel heel goed in elkaar en de opbouw is fantastisch.
 

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
The Wire,een van de weinige series die ik de moeite vond om te re-watchen (ondertussen al 3x gezien).
In het begin is het idd. wat op de tanden bijten ,maar eens dat je mee bent met de zaak is het puur genieten.
Wordt ook beter als je een rewatch doet imo.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Sphinkx